• llleeennna

Present hjälp 19årig kille

Behöver köpa present åt min bror som fyller 19 snart. Har ingen aning om vad han önskar sig och han säger inget heller..
    Han älskar sitt hockeylag och sport allmänt. Han är ingen teknik person direkt och är ett riktigt märkesfreak.
    Vill att de ska vara något han har nytta av, ingen upplevelse.

Tänkte köpa en lite mindre märkes väska då han behöver de och sen fylla med små saker som kalsonger, godis deodorant osv men lyckas inte hitta någon i hans stil..
    kläder har han massor och de kommer han få av andra Solig

Max 500kr

• Svar på tråden Present hjälp 19årig kille
  • FlitigaLis

Köpte till min bror i den åldern en gympapåse, som jag fyllde med en snygg handduk, duschcremen, kalsonger, deodorant och en badmössa med djävulshorn på.

• La Lola

Saker till det egna hemmet?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • llleeennna
    Eleonor01 skrev 2012-11-01 06:12:54 följande:
    ttp://www.sportamore.se/produkt/36630-converse-ret ro-shoulder-bag-l-vit

Dessa e snygga. Vill själv ha en :) passar både herr å dam
    Tycker också dom är snygga men han är väldigt stor och med ett väldigt manligt utseende, tror inte de där är hans stil:/

Inga sker till egna hemmet tyvärr:/
  • La Lola
    llleeennna skrev 2012-11-01 13:07:19 följande:
    Inga sker till egna hemmet tyvärr:/
    För att?
  • llleeennna
    La Lola skrev 2012-11-01 14:27:53 följande:
    För att?
    För att han inte har eget boende utan bor hos våra föräldrar fortfarande
  • La Lola
    llleeennna skrev 2012-11-01 17:28:51 följande:
    För att han inte har eget boende utan bor hos våra föräldrar fortfarande
    Ja...? Men han kommer väl flytta nån gång...eller?

Jag fick alltid saker till hemmet i födelsedagspresenter o julklappar innan jag flyttade.
  • FlitigaLis
    La Lola skrev 2012-11-01 17:35:19 följande:
    Ja...? Men han kommer väl flytta nån gång...eller?

Jag fick alltid saker till hemmet i födelsedagspresenter o julklappar innan jag flyttade.

De kan ju dröja hur länge som helst innan han flyttar.. skit trist present ju
  • Nape

Deo och sånt fanns billigt på In och Finn.

En snygg sportflaska.

Jag tycker kallingarna på Jack & Jones är helt ok, ok pris också. Annars brukar HM börja sälja lite roligare kallingar när det närmar sig jul- typ Stålmannen och så. *s*

Träningsstrumpor- inte superspännande men bra att ha.

Nån sån där återhämtningsdryck. Sambon gillar "Recovery", säljs i vanliga mataffärer vid drickorna. Ser ut som ett litet blått mjölkpaket. *s*

Vad använder han till håret? Hårspray och vax osv fanns också på In och Finn.

• La Lola
    FlitigaLis skrev 2012-11-01 18:45:46 följande:

De kan ju dröja hur länge som helst innan han flyttar.. skit trist present ju
    Jag började få grejer när jag var 11 (flyttade precis innan jag fyllde 19)....
    Jag älskade att få sånt o jag slapp köpa en massa när jag flyttade.

Men jag har förstått av andra trådar att det inte är så vanligt idag att man samlar grejer innan.
  • FlitigaLis
    La Lola skrev 2012-11-01 18:50:47 följande:
    Jag började få grejer när jag var 11 (flyttade precis innan jag fyllde 19)....

Jag älskade att få sånt o jag slapp köpa en massa när jag flyttade.

Men jag har förstått av andra trådar att det inte är så vanligt idag att man samlar grejer innan.

Tror tjejer uppskattar sånt mer än killar. Min lillebror har fått överblivna grejer när mamma flytta ihop med sin sambo och alla vi tre systrar flyttat ihop med våra killar. Han bara suckar över alla grejer. Han har lådvis i garaget hos pappa. Han är 23 nu och jobbar som reseledare. Och har inga som helst planer på att flytta hem. Han kanske aldrig kommer få användning av alla grejer han fått
  • La Lola
    FlitigaLis skrev 2012-11-01 19:01:04 följande:

Tror tjejer uppskattar sånt mer än killar. Min lillebror har fått överblivna grejer när mamma flytta ihop med sin sambo och alla vi tre systrar flyttat ihop med våra killar. Han bara suckar över alla grejer. Han har lådvis i garaget hos pappa. Han är 23 nu och jobbar som reseledare. Och har inga som helst planer på att flytta hem. Han kanske aldrig kommer få användning av alla grejer han fått
    Ja det är sant, det har jag inte tänkt på helt ärligt....

• Poffi

Hej

500 kr tycker jag är en bra summa till en bror på 19 år!
    När min bror fyllde år, typ 18 eller 19, så köpte jag ett 3 pack Calvin Klein kallingar till honom. Det var kampanj på dem hos Twilfit! 
    Märkeskallingar överlag är ju svinigt dyra att köpa i styckpris och en tråkig summa att lägga pengar på själv, samt att underkläder kanske låter tråkigt men det är ju en sån sak som alltid används! Dessutom vill väl alla killar ha ett par snygga märkeskallingar i den åldern?

På HM har de David Beckham kallingar (149 kr st TROR jag) de säljer riktigt bra och är fina! 3-packen kostar 250 eller nåt..

Annars kan du köpa ett fint och bra vax hos en frisör. Kanske en snygg neccesär om han inte har det.
    Zara har snygga t-shirtar och sjalar för herrar, om den butiken finns där du bor.

Kanske en DVD- samling av hans favoritserie?
    Parfym?

Ett tips är att utgå från vem han är som människa, vad han gör om dagarna, vad han brukar kkaga på att han inte har, eller detta borde jag ha eller detta hade varit bra till detta. etc

Kan inte komma på så mkt mer. Det är svårt, speciellt med begränsad budget. 

• Poffi

Kom på:

myskläder (typ halvlånga shorts) finns på HM för 129 kr? I snygga gråa färger och andra färger oxo så klart!
    En prenumeration på tidning? Tror tidningsjungen.se brukar ha bra kampanjer typ 3 nr för 99 kr, och då slipper man som kjund behöva avbesälla prenumerationen själv eftersom det görs automatiskt av tidningskungen.. men det kan man ju läsa om.

KING är en populär killtidning för de åldern. Café kanske är för liiite äldre.

Presentkort på ansiktsbehandling? Brukar finns på bra ställen för ca 350 kr, men då kanske bara 30 min.

Du har lite att välja mellan och kan köpa olika saker för de ca 500 kr! 

Fan vad svårt det är egentligen med presenter till folk!!!!!!!!!!
    Känns som det är lättare att köpa till tjejer.. Smink och smycken behandlingar underkäder mm!!! :D 

Svar på tråden Present hjälp 19årig kille