Gravid utan molvärk?
Hej, finns det någon som genomgått en lyckad första graviditet utan s.k "molvärk/växtvärk" i början av graviditeten? Man blir ju orolig när man inte själv känner någonting. :(
Hej, finns det någon som genomgått en lyckad första graviditet utan s.k "molvärk/växtvärk" i början av graviditeten? Man blir ju orolig när man inte själv känner någonting. :(
Någon?
ja självklart, man har inte värk hela tiden, kan komma och gå väldigt mycket. Du behöver nog inte vara orolig alls, njut över att du inte har någon värk för tillfället :)
Man behöver inte alls ha nån värk under en hel graviditet (förutom vid förlossnigen då såklart) så du kan lugnt slappna av.
Jag har varit gravid 3 grr. Enda gången jag hade lite molvärk var den graviditeten som slutade i mf. Ingen molvärk i de två "friska" graviditeterna.
Ja jag har genomgått en graviditet utan några känningar förrän cirka v 36 då jag började få förvärkar.
Jag är gravid 5+0 och jag har heller ingen molvärk. Det har stressat mig något enormt då jag tycker det verkar som att alla har det, men det stämmer inte. Jag har nu googlat en massa och läst på otaliga ställen om de som inte har någon molvärk alls. Det verkar vara väldigt individuellt och kan även skilja mellan samma persons olika graviditeter. Det är svårt att inte oroa sig, men man ska nog försöka att inte jämföra sig med andra.
Ingen molvärk eller växtvärk väntar tvillingar i v26 nu.
jag hade inga tecken på graviditet alls förutom utebliven mens. började få förvärkar i för 2 veckor sen och nu är jag i vecka 39 :)
Nej jag hade inga symtom alls.. trodde inte på att jag var gravid eftersom jag inte hade några symtom så jag bokade in ett privat vul i vecka 8 bara för att vara säker på att jag verkligen var gravid :)
nej inget som jag lade märke till iaf hehe :) men jag började känna sparkar redan i vecka 15. Kändes som en liten fisk som sprattlade runt i magen