• hellokill3r

Bra, lite exklusiv handkräm/bodylotion för män?

Min sambo får väldigt torr hud, och snor alltid mina hudkrämer och handkrämer, men känner att jag skulle vilja ge honom någon riktigt fin, lite exklusivare kräm, lite mer för män, i julklapp eller så. Finns det överhuvudtaget?

Han är ganska metrosexuell så det gör inget om det inte är typ jättemanligt, men det vore kul att slippa ge honom "Isadora strawberry body shine" eller nåt haha..

• Svar på tråden Bra, lite exklusiv handkräm/bodylotion för män?
  • EmmaT

Är det bara handkräm du är ute efter eller till ansiktet?

• hellokill3r
    EmmaT skrev 2012-11-01 12:56:54 följande:
    Är det bara handkräm du är ute efter eller till ansiktet?

Både och, men mest till kroppen/händerna, han har sån här kräm/lotion-aktigt Loréal men expert turbo booster till ansiktet som ger nån "kickstart effekt", haha, jag vet inte riktigt vad det är men jag brukar kalla det för mans-foundation.
  • EmmaT

Haha! :) vet inte direkt någon handkräm men jag har hört att det kommit någon ny hudvårdsserie för män som tydligen blivit väldigt populär, bulldogg heter märket! Finns på kicks tror jag. Sen brukar jag köpa biotherm till min kille, de har bra produkter för män!

• hellokill3r
    EmmaT skrev 2012-11-01 13:01:38 följande:
    Haha! :) vet inte direkt någon handkräm men jag har hört att det kommit någon ny hudvårdsserie för män som tydligen blivit väldigt populär, bulldogg heter märket! Finns på kicks tror jag. Sen brukar jag köpa biotherm till min kille, de har bra produkter för män!
    Ska kolla upp det tack för tipset! det är verkligen inte så lätt att hitta manliga, lite roligare saker än "Nivea for Men" att ge bort i present!
  • Vendelsö

Body shop har en hudvårdserie för män som jag köpte till min man i julklapp förra året.

• Glädje58

Jag gillar många produkter ur Body Shops sortiment.  Jag använder SHEA Whip Body lotion till både kropp och händer. Doftar gott men ändå inte så mycket. Inte så fet heller.

Svar på tråden Bra, lite exklusiv handkräm/bodylotion för män?