• Anonym

Ni som genomgått IVF-behandling, äp, et mm - några frågor till er!

Är korttisdanställd med 4 veckor i taget.
    Kommer inom kort att påbörja IVF.

Undrar hur mycket ni behövde vara borta från jobbet? Att man är det då det är äp å et förstår jag, men blev ni hemma några dagar efter äp också?
    Hur många (ungefär) vul går man på under spray/spruttiden?

Vill bara veta ifall jag bör berätta sanningen för chefen eller om det räcker med "jag blir borta 2-3 dagar nästa månad"
    ?

Tips och svar tack :) 

• Svar på tråden Ni som genomgått IVF-behandling, äp, et mm - några frågor till er!
  • EwMa

Borta vid äp och när dom sattes in igen men då var d halvdag. VUL gick jag på en gång bara för att se hur många äggblåsor d var och om dosen behövdes ändras innan äp

jag var ärlig mot min chef från första början och då var det lättare och få ledigt med 

• Anonym
    EwMa skrev 2012-11-01 19:12:47 följande:
    Borta vid äp och när dom sattes in igen men då var d halvdag. VUL gick jag på en gång bara för att se hur många äggblåsor d var och om dosen behövdes ändras innan äp

jag var ärlig mot min chef från första början och då var det lättare och få ledigt med 
    okej. vi har 3 timmars resväg så blir heldagar för oss vilket som.
    Läste om en tjej som hade så ont efter äp så hon blev hemma flera dagar?

Litar inte på att han är tyst bara..

• EwMa
    Anonym skrev 2012-11-01 19:26:31 följande:
    okej. vi har 3 timmars resväg så blir heldagar för oss vilket som.
    Läste om en tjej som hade så ont efter äp så hon blev hemma flera dagar?

Litar inte på att han är tyst bara..

Det känns men d e ju olika för varje individ. Det är ju nåt man får ta ställning till efter tyvärr i så fall...jag hade vara tatt dom dagarna som behövs...

Svårt med sån chef men hade ändå gjort d så han vet varför  
  • Anonym
    EwMa skrev 2012-11-01 19:53:46 följande:

Det känns men d e ju olika för varje individ. Det är ju nåt man får ta ställning till efter tyvärr i så fall...jag hade vara tatt dom dagarna som behövs...

Svårt med sån chef men hade ändå gjort d så han vet varför  
    ja.. jag tror jag kommer berätta närmare faktiskt..
    tack för svaret 
Svar på tråden Ni som genomgått IVF-behandling, äp, et mm - några frågor till er!