Min dotter är ett luder!
Ps, båda killarna var invandrare.
Hora är hon inte, det kan vi börja med.
Så om du skall få en bra dialog med din dotter så sluta se henne som luder/hora. Hora då har man sex för pengar.
För det första, hur gammal är hon?
För det andra så får du upplysa henne om att sex har hon inte i din säng, punkt slut
Men det är rätt intressant vilken ålder hon är i. Är hon 13 år så får man hantera det på ett sätt. Är hon 18 år så är hon myndig och då är det inget du kan göra något åt (utom att kanske be henne sköta sina kärleksaffärer på ett respektfullt sätt gentemot dig.
Det är du som kanske ska börja tänka om först och främst, att kalla sitt eget barn för hora gör man bara inte som förälder. Hur du ska kunna prata med henne om det har jag inget råd till när du beter sig som en tonåring när du har mage att kalla ditt eget kött och blod för hora...
Hur kan du ens?
oavsett vad ditt barn gör så är det väl jävligt fel att kalla sitt barn luder/hora, du borde skämmas.
prata med henne i stället ä kalla henne massa fula ord på nätet.
sen kvittar det väl vem hon har sex med? om det är svensk eller invandrare
En hora tar betalt.
Möjligen är hon en slampa.
Jag tycker att du ska prata med henne om preventivmedel. Köp ett pack kondomer åt henne tills vidare. Du kan inte styra över vem hon ligger med, men du kan hjälpa henne att skydda sig.
Sedan får hon såklart ha sexet i sin egen säng!
Man blir "byxmyndig" vid 16 och du måste helt enkelt acceptera att din dotter har en sexualitet och ett sexliv. Däremot ska hon såklart hålla sig på sitt eget rum och använda skydd.
Lycka till!
Ursäkta mig!! Barn förtjänar alltid att behandlas med respekt oavsett hur dom beter sig eller vad dom hittar på. Hora är ett skällsord och otroligt respektlöst att kalla sitt barn. Om hon tar betalt för sexuella tjänster är den korrekta benämningen prostituerad. Om hon bara byter partners ofta är hon promiskuös. Om du vill ditt barns bästa och vill hjälpa henne ska du börja behandla henne respekt. Hur gammal är hon? Verkar hon må dåligt annars på något sätt? Om hon är myndig har hon rätt att leva sitt liv som hon vill. Det enda du kan göra är att sätta gränser för hur hon beter sig i ditt (ert) hem och stötta henne. Om hon är under 15 är hon inte ens byxmyndig och då bör du agera mer kraftfyllt (utan att skuld och skambelägga). Sätta stop för hennes beteende och försöka ta reda på vad som ligger bakom? Kanske ta henne till ungdomsmottagningen om du själv har svårt att prata med henne. Om killarna är mycket äldre än henne bör du polisanmäla dom. Om hon är över 15 har hon rätt att ha så mycket sex hon vill (så länge hon inte far illa av det) men du som förälder har fortfarande en skyldighet att se till att hon i så fall inte far illa av det.
prata med ditt barn. säg åt henne att ingen ligger i din säng. här hemma slänger sig inte barnen i vår säng utan att vi sagt okej. eller att jag lägger mig i barnens säng....
kondomer är ao. livsviktigt. sen kanske det är dags att diskutera varför hon gör så här. kanske känner att hon vill ha bekräftelse på fel sätt... att kalla sitt barn hora betyder nog att du inte är svensk. många invandrare kallar sina döttrar horor för både ditt och datt.
Hur gammal är hon? Det är liksom väldigt viktig info för att kunna ge råd om hur du ska hantera det hela.
Jag har såklart svårt att sätta mig in i situationen som änkling, det måste vara oerhört svårt ... Men hur gammal är din dotter? Antar att hon är tonåring. I min åsikt får man göra det man kan för att hålla dom hemma, slänga ut folk (killarna), och vara allmänt ett AS i tonåringens ögon. Spendera så mycket tid du kan med henne, även om den mesta tiden kanske kommer bestå av "Hat" från hennes sida för att du har begränsat hennes "friheter". Klyshan att hon kommer att förstå och uppskatta detta när hon växer upp stämmer.
Hur kan man ens ta detta inlägget på allvar??!! Säger att dottern är en hora som älskar med en yngling.
Tror detta är nått påhitt av en kille som har tråkigt.
Låter ju som att det ligger större problem bakom om tråden är sann.
Att hon gör så för att få en reaktion.
Helt uppenbart att sin dotter är en hora.
Det enda vettiga du kan göra är att skjuta dig själv.
mvh/k.u.k.
Varför ligger de i DIN säng, har hon ingen egen eller?