• Baby Doll

5 småttingar på 4 år

Jag har 4 småttingar här hemma, nej dem är inte fyrlingar fast ånga tror det. Dom är 2, 2, 3 och 4 år och baby nummer 5 beräknas komma om ca. 2 månader.
    Finns det fler där ute som har barn tätt och kanske t om väntar en till?

Jag driver en blogg där jag skriver om våran vardag och allt vad det innebär, funderingar osv. Kika gärna in ;)

www.mybabydolls.blogg.se

Med 4 småttingar och gravid- www.mybabydolls.blogg.se -
  • Svar på tråden 5 småttingar på 4 år
  • E Maria

Oj imponerande :) får 14 månader mellan mina första o hoppas övertyga maken om en trea sen också.. :)

• Novelli

Baby Doll: Jag fattar inte hur du gör men ni verkar ha det så himla mysigt.Glad

Latinokillar är ju dock väldigt barnkära och det kan ju hjälpa till en del. Två av mina barns pappa är latino och barnkärare och kramigare pappa har jag aldrig träffat på.

Jag brukar kika in i din blogg då och då. Du ska ju få en liten till ungefär samtidigt som jag blir mormor i dec och min lille kille, som blir 2 i jan, blir morbror samtidigt.Solig  

5 barnsmamma, 85,90,98,99 och 11
  • Mamma1106

Superwomen! Själv har jag sedan 6 veckor fått nr 2, skiljer 15 månader mellan henne och sonen, tycker det är tufft fast det går bra. Hur du lyckas är ett mirakel och inspirationskälla!

• Mamma1106

Ett stort grattis, såg sessan på bloggen, hur söt som helst och massor av fint hår :) Hoppas allt gick bra och att ni myser mycket!

• Baby Doll

Hur mår ni allihopa?

Här hemma flyter allt på med 5 småttingar, fast Danilo 2.5 år har blivit bäbis igen efter att lillsyrran flyttat in... :-/ Någon som känner igen sig?
    Passar på att önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

www.mybabydolls.blogg.se

• Sommar08

Känner igen samma här Med stora syster som nu är 8 men var 4 när dom små kom men det gick över fort genom att hon var stor och hjälpte till :) Lycka till /sommar08

Svar på tråden 5 småttingar på 4 år