• Blevmamma060708

Kastrering honkatt, stockholm.

Våran honkatt blir 6 mån om en månad så det är snart dags att kastrera henne, så jag skulle vilja ha lite tips på bra kliniker som utför kastrering på katt i stklm,samt deras priser =) .

• Svar på tråden Kastrering honkatt, stockholm.
  • nemo1

Eftersom katten redan är sex månader så rekommenderar jag starkt att du redan i morgon bokar tid, börjar hon kissa runt så är det ett beteende som kan vara svårt att få bort. Var i Sthlm bor du?

• nemo1

Oj, förlåt såg att hon blir sex månader om en månad. Men boka tid redan nu så att ni åker så fort som möjligt.

• Lilia

Jag har aldrig kastrerat en katt. Men jag tycker att de är helt underbara på Haninge djurklinik, det ligger i Kolartorp på Hermanstorpsvägen 4 i Haninge. Telefonnumret är 087412700. Jag vet dock inte vad en kastrering kostar där. Roslagstulls djursjukhus är också bra, det ligger på Vallhallavägen 12A i stan. Deras nummer är 086125760.

• LeoNo4AleXo6

Ska också kastrera vår ena kattjej snart och vi funderar på bagarmossens djursjukhus. Känns tryggare att OP på ett större dygnet-runt öppet sjukhus OM det skulle hända något och hon behöver eftervård?

• Lilia

Jag har bara hört dåliga saker om Bagarmossens djursjukhus. En kompis katt dog under ett ingrepp där och när de ringde inte ens, hon fick veta det av receptionisten då hon skulle hämta katten. :/ En kollega till mig åkte dit akut med sin katt som de tyvärr fick avliva. De fick inte ta med sig kroppen.

• LeoNo4AleXo6

Oj, tack för svar Lilia!
    Då blir det kanske att tänka om..

Svar på tråden Kastrering honkatt, stockholm.