• Anonym (b2)

Är detta en invit till sex eller en diss?

Kyss som inte riktigt besvaras.

- tjejen säger du var snabb.

- Killen  säger jag brukar vara ännu snabbare 

-tjejen , du får mig inte i säng i kväll i alla fall 

• Svar på tråden Är detta en invit till sex eller en diss?
  • Hydrox
    Anonym (b2) skrev 2012-11-04 15:13:11 följande:
    Kyss som inte riktigt besvaras.

- tjejen säger du var snabb.

- Killen  säger jag brukar vara ännu snabbare 

-tjejen , du får mig inte i säng i kväll i alla fall 
    Kyss som inte besvaras - Diss, du får inte ha sex med mig - Diss
  • Anonym (b2)
    Hydrox skrev 2012-11-04 15:15:01 följande:
    Kyss som inte besvaras - Diss, du får inte ha sex med mig - Diss
    Kan det inte vara ett shittest, typ med ett förväntat svar, ah vad är du för en brud av med kläderna
  • Hydrox
    Anonym (b2) skrev 2012-11-04 15:16:33 följande:
    Kan det inte vara ett shittest, typ med ett förväntat svar, ah vad är du för en brud av med kläderna
    Det kan ju vara så att hon också ''leker svår'' med andra ord att du får sätta på henne om du jobbar för det eller lite senare och inte den dagen. Äh vad vet jag, nu för tiden ska alla tjejer lika svåra 
  • Brotha

Möjlig invit till sex, men j*vlar vad du kommer få arbeta för det.

• Hydrox
    Brotha skrev 2012-11-04 17:29:42 följande:
    Möjlig invit till sex, men j*vlar vad du kommer få arbeta för det.
    True story
  • Madida

Om jag hade varit tjejen och gjort så utan ett stort leende och flirtig blick som tydligt visade att jag låtsades spela svår så hade det varit en FET diss.

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Landqvist
    Hydrox skrev 2012-11-04 15:21:02 följande:
    Det kan ju vara så att hon också ''leker svår'' med andra ord att du får sätta på henne om du jobbar för det eller lite senare och inte den dagen. Äh vad vet jag, nu för tiden ska alla tjejer lika svåra 
    Är det inte en diss så betyder det att hon inte är intresserad av att bara ligga. Alltså vill något mer seriöst om det ska leda till sex. Det handlar inte om att "leka svår" när någon vill vänta med sex.
  • Landqvist
    Hydrox skrev 2012-11-04 15:21:02 följande:
    "alla tjejer" kanske vill vara svåra för att "alla killar" bara vill knulla och sen dra.
  • Hydrox
    Landqvist skrev 2012-11-04 19:47:47 följande:
    Är det inte en diss så betyder det att hon inte är intresserad av att bara ligga. Alltså vill något mer seriöst om det ska leda till sex. Det handlar inte om att "leka svår" när någon vill vänta med sex.
    Det kan vara en del av en strategi, jo.
  • Madida
    Landqvist skrev 2012-11-04 19:47:47 följande:
    Så kan det mycket väl vara. Man vill ha sex men man vill vänta bara för att killen ska greppa att det inte är det enda man vill.
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Anonym (Q)

Det beror väl helt på hur det sista sägs?

Du får inte MIG i säng i kväll i alla fall
    =Diss! Mig får du inte knulla, men lycka till med någon annan, om du tror att du ska få knulla...

Du får mig inte i säng I KVÄLL i alla vall
    = i kväll har jag mens / jag ligger aldrig med någon första kvällen / du är för full i kväll (därför besvarades inte kyssen?), etc... Men jag är nyfiken och lite sugen på dig, så om du sköter dina kort väl så får du mig gärna i säng en annan kväll...
    Obestämd

• swewolf

göra livet lite lättare, fråga henne? Skrattande

Svar på tråden Är detta en invit till sex eller en diss?