Löpning och mat
Springer 1 mil 6 dagar i veckan. Och har en vilodag. Har äntligen hittat en träningsform jag gillar. 1 mil är kanske inte mycket för andra men är det för mig.
Undrar bara hur jag ska lägga upp maten. Äter idag för lite plus att jag har fått extremt godis/socker sug så blir ca 10 lösgodisbitar dagligen. Sen är jag oftast hungrig sent på kvällen innan läggdags ca. 23-01, Då jag kan ta några 3 finncrisp och varmchoklad på kakao. Och detta måste ja ta bort nu.
Men är inte ute efter att börja med lchf men har slutat äta bröd(förutom finncrisp),pasta,ris, rotfrukter försöker även dra ner på mjölkprodukter tex. fil m.m. Och äter mycket frukt.
Vanlig dag:
frukost 6,00 2,5dl keso
mellis. 1 äpple
lunch; varierar mellan; 3 dlKeso/4 finncrisp/omellet på 2ägg/kött,grönsaker. m.m
Mellanmål: frukt tex 1 äpple/finncrisp 3 st/ Keso beroende på hur hungrig jag är.
Middag; oftast broccoli med kött
Mellanmål på kvällen runt 21.00 1 äpple. Men kan även senare på kvällen/natten bli hungrig igen.
Vill ju helst inte äta mer kolhydrater än vad ja redan får i mig,
Så hur ska jag äta? Behöver jag lägga till massa styrketräning också? Är mest magen och bak jag behöver få bort. Kan tillägga att magen ofta är uppsvälld.
Låren har krymp bra sen jag börja springa, även armar och ansiktet.
Givetvis ska godiset bort, då borde det hända mer på sikt,