• Anonym (Ts(anställd))

Jag hade sex med chefen

Jag har alltid haft ett gott öga till min chef, en snygg ståtlig kille... Jag jobbar på ett litet företag, så vi umgås mycket på fritiden, tar ganska ofta en aw, eller rent av en ordentlig stureplansrunda.

För ett par månader sen hettade det till lite mellan oss när vi va ute en kväll, sen har det bara ökat i intresse från bådas sidor, och det slutade med att för 2 v sen att jag sög av honom... Inte alls vad jag brukar göra, och jag skämdes på en gång... Sen har vi inte sagt något mer om det, fram till i veckan, då han smsar mig och skriver att han inte kan sluta tänka på det, jag hakar på och vi har nästan telefonsex, något jag heller aldrig gjort eller tänkt. I fredags skrev han att det var jobbigt att jobba med mig på dagen och beskrev åter igen vad han skulle göra med mig vid tillfälle... Det blev väldigt hett, vilket involverade lättklädda bilder och fantasier..
    Igår var vi ganska många som skulle gå ut och äta för att sen gå till nån nattklubb, men det blev bara han jag och en killkompis till honom. Under hela kvällen smsar jag bilder till honom och stämningen är het, precis när vi ska gå viskar han att han har ordnat en limousin som väntar runt hörnet.. Där inne har vi sex säkert 3el4 gånger. Absolut inte lika bra vi hade föreställt oss, vi va väldigt onyktra. men ändå bra. Vi gjorde ändå väldigt klart för varandra att detta var vad båda ville och inte skulle ångra oss... Men nu skriver han inte och svarade väldigt kort imorse... Jag är sambo, och han har sambo som jag också känner, och en dotter. jag vill bara ha honom igen, men är rädd att han inte gillade det... Vet inte vad jag vill med tråden, kanske bara vädra efterssom jag inte berättat för nån...

Va gärna sådär elaka och nedlåtande som det brukar bli på FL, så kanske jag ångrar mig lite ;)

• Svar på tråden Jag hade sex med chefen
  • Hydrox

Brukar han endast ta initiativet? Smsa honom och fråga om han hade en skön kväll.. Haha

• Anonym (Ts(anställd))

Ja det brukar vara han, hans tjej och barn är ofta hemma, så jag vågar inte riktigt smsa, hans tjej har lite hököga... Men det va ju typ så jag skrev, "tack för igår det måste göras om, eller?"

Fast nu messade han!!!

Hydrox skrev 2012-11-04 19:45:27 följande:
    Brukar han endast ta initiativet? Smsa honom och fråga om han hade en skön kväll.. Haha

• Hydrox
    Anonym (Ts(anställd)) skrev 2012-11-04 20:02:41 följande:
    Ja det brukar vara han, hans tjej och barn är ofta hemma, så jag vågar inte riktigt smsa, hans tjej har lite hököga... Men det va ju typ så jag skrev, "tack för igår det måste göras om, eller?"

Fast nu messade han!!!
    Ah då förstår jag, lite mer diskretare antar jag då att du bör skriva om du själv ska ta initiativ så det inte låter misstänksamt. 

Men ni kan väl också höras på jobbet imorgon?

Aha ok problem solved eller?  
  • Anonym

Ähh va fan, ligg med chefen om det känns rätt för dig! Vilket drömscenario att han beställt en limousine och allt. Vad skrev han i sms:et du fick som svar?

• Loriyana

Sorligt. Har ni ingen som helst självkontroll? Pinsamt!

• Hydrox
    Loriyana skrev 2012-11-04 20:22:45 följande:

Sorligt. Har ni ingen som helst självkontroll? Pinsamt!

Där kom FL's första moraltant in. Välkommen!
  • Loriyana
    Hydrox skrev 2012-11-04 20:23:08 följande:
    Där kom FL's första moraltant in. Välkommen!

Tack! :)

Har inga som helst problem med att kallas för "moraltant". Faktiskt så är jag stolt över att jag har moral, till skillnad från vissa. Tycker det är mycket tråkigt att det finns människor som du som uppenbarligen anser att lögn och otrohet är accepterat. Du gör världen till en mindre bra plats.     
  • Hydrox
    Loriyana skrev 2012-11-04 20:27:24 följande:

Tack! :)

Har inga som helst problem med att kallas för "moraltant". Faktiskt så är jag stolt över att jag har moral, till skillnad från vissa. Tycker det är mycket tråkigt att det finns människor som du som uppenbarligen anser att lögn och otrohet är accepterat. Du gör världen till en mindre bra plats.     
    Med det menas att TS frågade efter råd och du sitter och predikar hur fel det är.

Om vi nu ska dra in åsikter tycker jag att otrohet är oerhört skamsen, fult och äckligt men hur hjälper det TS med hennes problem i att hon vill nå ut till honom att hon hade ett skönt ligg och inte vill bli dissad?

Det hjälper inte ett skit. Därför är du en moraltant, och det är inget av det bra kan jag säga. Man kan ha moral utan att anses vara en sk moraltant som bara tycker allt alla gör är fel  
Svar på tråden Jag hade sex med chefen