• Anonym (finns vart?)

FurReal friends..bisquit hunden, vart finns den?

Hejsan, denna leksaks hund går ju inte på tv nu som reklam..men min lilasyster vill verkligen ha en..så jag har tittat på alla leksaksaffärer men hittar den inte! Så darför undrar jag om ni har köpt en, och isåfall vart!? Har ni en så kan ni ju säga om den var bra eller inte Det är en furreal hund som är som levande och den heter Bisquit skriv gärna om du vet något

• Svar på tråden FurReal friends..bisquit hunden, vart finns den?
  • Anonym (finns vart?)

Tack så mycket kommer kolla in det lite mer Har du en sådan hund?

• Anonym (finns vart?)

Det är typ en robot hund som är en labrador eler golden retriver..den är som en riktig hund..gör kommandon o.s.v..

• Lilith Inanna

Nää jag är nog för gammal för sånt Skrattande
    Men däremot är jag inne i en eBay-fas och mitt svar på det mest ät att det finns på eBay haha!
    Nu länkade jag till den engelska men om du letar på eBay.com finns säkert fler och billigare alternativ men det tar ofta mycket längre tid att få hem saken.

• Anonym (finns vart?)

haha tänkte mest om ditt barn ( om du nu har det) kanske hade en ebay.com är den svenska sidan..eller? asså den du länkade precis nu..

• Anonym (finns vart?)

ja du, den ska vara samma storlek som en riktig men denna leksak är ganska så gammal så lite måste dom sänkt när det gäller pris

• Anonym (finns vart?)

Finns det flera ställen kanske en bara ebay?

Svar på tråden FurReal friends..bisquit hunden, vart finns den?