Din godaste tacopaj
Någon som vill dela med sig av sitt recept på sin bästa tacopaj?
Någon som vill dela med sig av sitt recept på sin bästa tacopaj?
Jag brukar göra vanlig pajbotten. Sen steka köttfärs med tacokrydda och blanda i ett paket philadelphia-ost och en liten majsburk:) Sedan i med lite medium/stark tacosås:)
På toppen har jag jalapenos och massor av riven ost:)
Mums!
Bred på ett lager paprikchili crème fraîche över köttfärsen som är stekt i tacokrydda! Vanlig smördegsbotten oxå!! :kr
Jag har ett superkort recept! Men ligger i sängen nu och orkar inte gå upp. Återkommer i morgon!
Supergott såklart, inte superkort.
Puff
Stek köttfärs med vanlig tacokrydda,lägg i pajformen(vanlig pajdeg som förgräddats) skär tomater,paprika(en grön+en röd) och blanda med en burk creme fraiche.Lägg blandningen ovanpå köttfärsen. Ha på stark tacosås efter smak ovanpå det sen ost och in i ugnen! MUMS ! Servera med sallad och matyoughurt/gräddfil/cremefraiche/ samt tacosås! går även bra att ha i majs i köttfärsen om man vill. Gott även att krossa några nacho chips och ha på under osten,för lite crunch:)
Tack för recepten!!!
Ni kan oxå göra taco tårta med mitt recept. Då varvar ni tortillabröd med köttfärsen och ost så det blir en tårta. På toppen tacosås, jalapenos och massa ost:) in i ugnen tills osten smält:)
Sååååå gott!!!!