• Anonym (fundersam)

Gravid men inga flytningar. Normalt?

Hej! Överallt så läser man ju att alla får så mycket flytningar när dom blivit gravida! Här är det tvärtom, jag har nyligen blivit gravid men upplever mig själv väldigt torr där nere och har inte alls ökade flytningar. Är detta normalt? Någon som också haft det så?

• Svar på tråden Gravid men inga flytningar. Normalt?
  • Takex

Alla är vi olika, jag hörde en massa tjat om hur trött man skulle bli.. hände aldrig mig. Jag var pigg som vanligt :)

Shingo ♥ 28/9 2012
  • Anonym (fundersam)

Jo givetvis är det så, men man läser det i princip överallt. Skulle vilja läsa om någon som också upplevt motsatsen för att bli lite lugn!

• Mee

Så var jag också i början av min graviditet, från dagarna efter äl till kanske vecka 7-8, är i vecka 10 (9+6) idag. Men mina flytningar kom tillbaka, inte lika mycket som vanligt dock. Så du behöver oroa dig, som Takex skrev så är vi alla olika :)

• Anonym (fundersam)
    Mee skrev 2012-11-05 08:03:34 följande:
    Så var jag också i början av min graviditet, från dagarna efter äl till kanske vecka 7-8, är i vecka 10 (9+6) idag. Men mina flytningar kom tillbaka, inte lika mycket som vanligt dock. Så du behöver oroa dig, som Takex skrev så är vi alla olika :)

Tack! Du hann skicka medan jag skrev mitt svar :)
  • Mee

Så lite så! :) Lycka till med graviditeten! :)

• Anonym
    Anonym (fundersam) skrev 2012-11-05 07:52:51 följande:
    Hej! Överallt så läser man ju att alla får så mycket flytningar när dom blivit gravida! Här är det tvärtom, jag har nyligen blivit gravid men upplever mig själv väldigt torr där nere och har inte alls ökade flytningar. Är detta normalt? Någon som också haft det så?
    För mig var det precis likadant, men det kom tillbaks runt v 8.. Är i v 11 nu och har vad jag uppfattar som normalt sedan innan, men förväntar mig att det ska eskalera med tiden :)
  • Höghus

Jag hade nästan inga flytningar alls under hela graviditeter(na). Blev vansinnig när BM hävdade att det var normala flytningar i slutet när det plötsligt blev alldeles blött. Jag visste ju att det var vattnet. Och det var det.

• Anonym
    Höghus skrev 2012-11-05 08:16:40 följande:
    Jag hade nästan inga flytningar alls under hela graviditeter(na). Blev vansinnig när BM hävdade att det var normala flytningar i slutet när det plötsligt blev alldeles blött. Jag visste ju att det var vattnet. Och det var det.

Samma här, helt torr fram till vecka 40. Är gravid nu också och har inga flytningar.
Svar på tråden Gravid men inga flytningar. Normalt?