Har du spolat äggledarna? Resulterade det i graviditet?
Ska spola äggledarna inom kort. Vågar man ens hoppas på att det ska hända något efteråt?! Snälla, berätta för mig om din erfarenhet!
Ska spola äggledarna inom kort. Vågar man ens hoppas på att det ska hända något efteråt?! Snälla, berätta för mig om din erfarenhet!
ja, men bara missfall
ja, men bara missfall
Jag spolade äggledarna men tyvärr hjälpte inte det, hade inget stopp eller dylikt. Jag fick genomgå en IVF efter äggspolning och makesinseminationer. Hoppas dock att det löser sig för dig!
Det är ju därför de spolar äggledarna för att kolla att där inte finns några blockeringar. För mig hjälpte det inte och de har inte heller kunnat konstatera något fel. Men skam den som ger sig, ny äggplockning nästa vecka :)
Tack för förståelsen. Det är verkligen besvärligt med upprepade missfall för det finns ingen hjälp att få.
Ja precis man kan se eventuella stopp, om man har endometrios eller om livmodern är onormalt formad ex hjärtformad.
Jag gjorde en äggledarspolning som en del i fertilitetsundersökningen. Det ledde inte till graviditet för det var inte där felet låg.