Jag är bög fråga mig vad ni vill
finns så många jag är trådar så startar en jag med, jag svarar på allt förutom kändisskvaller dvs vilka ej öppna kändisar man kan träffa på gayklubbar rätt ofta.
finns så många jag är trådar så startar en jag med, jag svarar på allt förutom kändisskvaller dvs vilka ej öppna kändisar man kan träffa på gayklubbar rätt ofta.
Var det jobbigt att tala om för dina föräldrar?
När förstod du att du var homosexuell?
för mig var det inte alls jobbigt jag kom ut när jag var 13.. visste visste jag väl vid 12-13 nånting nen så här i efterhand så vart jag ju kär i killar redan på dagis
Hur ofta blir du kallad bögjävel och liknande?
Lyssnar du på schlagermusik?
Anledningen att jag frågar om schlager är att många tror att bögar bara gillar schlagermusik
Har en kompis som är bög och han är rockare
Debutålder för sex? Ålder nu? Har du nån gång provat heterosex?
debut vid 14 eller några veckor innan.. 20 numera. Nej aldrig varit med en tjej sexuellt
Har en "personlig" fråga som jag brukar fundera på men som jag aldrig vågat fråga någon av mina homosexuella vänner... Om man är i ett förhållande med en annan man, är det så att det alltid är den ena som "tar emot" och den andra som sätter på? Eller byter man roller så att säga?
kan ju bara prata för mig och Johan men vi är bägge både passiva (tar imot) och aktiva (ger) sen finns ju de som är bara passiva och de som är bara aktiva och de som inte har analsex överhuvudtaget.. sexet är lika varierande som hos ett heteropar.