• Anonym (Sexintresse)

Är det oattraktivt att ha stor skostorlek som tjej, även om fötterna ser bra ut i övrigt?

Kommentera gärna lite! 

Ha re!  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det oattraktivt att ha stor skostorlek som tjej, även om fötterna ser bra ut i övrigt?
  • Kärlek84

Oattraktivt vet jag inte, men om jag får välja själv har jag hellre små än stora fötter.

• Anonym (Proportion)

Allt handlar väl om att det som är proportioneligt är attraktivt? En kvinna på 1.80 men med en skostorlek på 35 hade ju sett lite lustigt ut.

• viseversa

Jag har 42 i skor. Har aldrig haft svårt att få män på fall. : ). Nu har jag en man mas 47 själv så våra barn kommer nog få leva med stora fötter. Min son är 20 mån och har redan 25/26 i skor.

• Anonym
    Kärlek84 skrev 2012-11-06 05:36:35 följande:
    Oattraktivt vet jag inte, men om jag får välja själv har jag hellre små än stora fötter.
    Samma här.. nöjd med mina 36:or,
  • lightfish

Ni tjejer som slinker in i tråden och skriver "jag är nöjd med mina 35 or", ni måste haft bra otur när ni tänkte igenom vad ni skulle skriva!! Hur hjälper det TS?

Nej, TS, det är inte oattraktivt med stora fötter om dom är fräscha!
    Jag är själv 176 cm lång och har st 42 eller snarare 43 nu efter en olycka och jag har fått många förvånade miner när min skostorlek kommit upp . Sen brukar jag välja skor som inte får fötterna att bli större och är feminina. (Jag har aldrig haft problem med att träffa någon ).

• OlleSQ

Stora fossingar är inte speciellt snyggt vare sig på män eller kvinnor, men att välja en sko som får foten att se större ut (gäller speciellt mäns skomode just nu) ser bara förjävligt ut. Fulast är dock alla ballerinaskor. Får foten att se större ut och benen att se kortare ut, dvs lose-lose.

• fortsätt paddla

På mig hade ju stora fötter i st 41 onekligen sett rätt lustigt ut. (155 cm kort)
    På en längre kvinna ser det mer proportionerligt ut.
    På samma sätt som att en E kupa skulle se dumt ut på mig. ( jag är liten och smal). En kvinna med kurvor har naturligt större bröst.
    Allt handlar väll om proportioner.

• MrsMia

Jag hade strl 39 innan graviditeten, sedan planade de ut och nu får jag ofta köpa 41:or. Men jag bryr mig inte så mycket, varför skulle jag egentligen? Big deal, liksom.
    Då tycker jag det är värre estetiskt om fötterna är tjocka och svulna, oavsett om de är  små eller stora.

• Opappan

Du vet väl att män kollar bröststorleken och hårfärgen och inte på skostorleken!!! ;))) (det vore faktiskt lite gay om en kille dissade en tjej för att hon har "stora" fötter haha) Det skulle väl va om hon hade gigantiska fötter eller ovårdade fötter / helt missbildade. Det kan tänka mig att vissa killar skulle dra sig för tyvärr men Normalstora vårdade fötter ? nääää hehe

Svar på tråden Är det oattraktivt att ha stor skostorlek som tjej, även om fötterna ser bra ut i övrigt?