Bästa sättet att få killen vrålkåt
dela med er
ni killar får gärna svara
vad tänder er mest
dela med er
ni killar får gärna svara
vad tänder er mest
Min kille uppskattar härliga nakenbilder och sexsms. Han jobbar dessutom borta på vardagarna så jag eggar upp honom rejält och väntar sedan på honom hemma utan underkläder så han kan ta mig bakifrån när jag står och lagar mat när han kommer hem :) (jag gör oftast det vid samma tid han kommer hem nämligen) älskar att se hur upphetsad jag lyckats få honom under veckan ;)
Överfalla honom dra ner byxorna på han och suga av han när han minst anar det.
Låt honom att se dig när du badar, och när du kär av/ på dig och gör det så sexy. Smeka hans mågen medan du suger av honom.
Show up naked with food.
Fick ett skönt fb-meddelande av min fru ganska nyligen. Hon var tydlig med att hon var kåt men bara ville "ta hand om mig".. dvs. bjuda på en skön avsugningg (som hon vet att jag älskar). Jag blev absolut vrålkåt ganska så snabbt!!
Sen blev det visserligen mer än bara en avsugning eftersom jag ju vill se och känna henne njuta också :)
Ju tydligare det är desto bättre funkar det för mig. Dvs. hellre "jag vill suga din stora kuk" än "jag ska göra det skönt för dig".
Men det är olika antar jag :)
Runktråd
Det bästa en kvinna kan göra är att visa att hon vill och ge stark respons på mannen...