Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Julklapp till "Pojkvännen"?

Hej!
    Jag har en fundering, vad ska man ge sin flört/pojkvän i julklapp?
    Vi är inte än tillsammans men så gott som nästan.

Vill inte hålla på fråga vad han önskar sig utan vill som överraska han :)
    Men vad ska man ge ? Några tips ? Ni killar, vad hade vi velat ha ?
    Till er tjejer, vad ska ni ger ER pojkvän/man.!?

• Svar på tråden Julklapp till "Pojkvännen"?
  • Feltryck01

Det är JÄTTEsvårt!! Men är han som min kille, lite datanörd men gillar att mysa ner sig ordentligt i datastolen (kanske lite frusen) funkar en snugrug som jag köpte till honom och uppskattades. :) det är en filt med armar och en liten ficka fram. Funkar perfekt i soffan också.

• Anonym

Varför inte en middag eller något liknande tillsammans med dig, på något passande ställe ute? Kanske kombinerat med en natt på hotell beroende på vad du har för budget.

Tänk "något han inte skulle unna sig annars",
    kombinerat med mysiga saker du vet han tycker om (italiensk mat, om han gillar det, champagne eller fint vin om det är uppskattat osv). 

• Baralillajag

Parfym, armband, ett häfte du fyller i själv typ saker som du ska göra för honom så kan han dra en lapp när han vill att du ska göra det. Haha det uppskattades här i alla fall. Spa för er båda. Middag,

• Someone20

Han är ingen datanörd, ända gången han är vid datorn är väl typ betala räkningar eller se film :) men annars var de ett jätte bra tips, feltryck01.

• Anonym

Oj svarade för min flört ;) haha! Har också svårt vad jag ska ge i julklapp...

• Someone20

Hahha anonym, jag råkade med svara för min flört ;) men ja så svårt med vad man ska ge dem...

• DrJekyl

Eftersom det är postat på sex & sånt så ge han en trekant med två tjejer ;)

• Anonym (Batterikatten)

Köp en "upplevelse" till honom. Box experience tror jag företaget heter.

Eller så ger du honom en helt annan "upplevelse".  Det är ju gratis och brukar uppskattas...Tyst

• Anonym

Upplevelse är bäst tycker jag. Eller så köper du sexiga underkläder till dej själv så borde han också bli glad :)

• Feltryck01

Haha ja som senaste anonym skrev, köp ett par underkläder som man kan binda ihop till en rosett och ge dig själv!! Det har jag också gjort, på födelsedag och var sjukt uppskattat och sexigt för oss båda!

• Anonym (Batterikatten)
    Feltryck01 skrev 2012-11-06 11:27:47 följande:
    Det är JÄTTEsvårt!! Men är han som min kille, lite datanörd men gillar att mysa ner sig ordentligt i datastolen (kanske lite frusen) funkar en snugrug som jag köpte till honom och uppskattades. :) det är en filt med armar och en liten ficka fram. Funkar perfekt i soffan också.
    TACK för tipset!
    En snugrug kan knappast gå fel.Flört
  • Anonym

Jag ska ge min man en rysk klocka. Sexigt med snygga klockor, enda "smycket" som jag tycker känns ok på män, han har inte ens en vigselring.

Svar på tråden Julklapp till "Pojkvännen"?