• Anonym (Kille)

Runka utomhus. Vart får/kan man??

Jag gillar att ha runka utomhus. Men vart kan man göra det så att man inte blir anmäld för ofredande det första som händer. 

Jag vill inte att någon ska behöva se men jag gillar att vara utomhus och har en lägenhet. Har ingen tomt att springa ut på.

Vart tar man vägen? Skogen? Vad händer om nån plockar svamp?
    Beachen? Nudiststrand?

Eller vart? 

• Svar på tråden Runka utomhus. Vart får/kan man??
  • gravid

Bra att du skrev "kille" inom parantes så vi förstod det...

Mitt tips: get a life!!

• Anonym (Kille)

Om man lyfter seriösiteten lite så tror jag att det finns många som tycker om att göra det ute i det fria.

Läser man på Aftonbladet ges ju till och med tips för par som vill ha sex ute.

Men vart tar man vägen på riktigt om man vill ha solosex?

• torka
    Anonym (Kille) skrev 2012-11-07 07:55:20 följande:
    Om man lyfter seriösiteten lite så tror jag att det finns många som tycker om att göra det ute i det fria.

Läser man på Aftonbladet ges ju till och med tips för par som vill ha sex ute.

Men vart tar man vägen på riktigt om man vill ha solosex?

Men om du sitter på en stubbe i skogen (inte en meter bredvid motionsslingan) och någon av en olycklig slump går förbi där... så är det inte precis blottning vi talar om.

Det är över lag svårt att hitta enskilda platser där man kan få vara ostörd när man bor i stan. Jag vill gärna sola utan publik, också det ett hopplöst projekt.
  • kire

Haha, det var ett märkligt problem i ett av Europas mest glesbefolkade länder...

Ge dig ut i närmaste skog, gå iväg en bit från stigar/skogsvägar och ställ dig sen bakom första bästa gran och dra en runk. Svårare än så behöver det väl inte vara?

• Anonym (Själv runkare.)

Även jag runkar utomhus.

Själv har jag två ställen på Långholmen, Stockholm. Berget/skogspartiet ovanför varvet på Långholmens östra sida. Det andra på berget ovanför Karlshälls gård. Jag kan rekommendera dig dessa två ställen om du finns i Stockholm/Stockholmsområdet. Helt Ok på dessa platser.

Om du gör dig av med "blygheten" kan du få en hjälpade hand. Själv är jag helt naken på dessa två ställen. Antingen hjälper jag mig själv. Eller får en hjälpande hand. För övrigt är det en väldigt eggande känsla att låta andra titta på när man hjälper sig själv. Även en extra skön känsla om man låter någon annan runka av en.

• Anonym
    Anonym (Själv runkare.) skrev 2012-11-11 12:07:01 följande:

Även jag runkar utomhus.

Själv har jag två ställen på Långholmen, Stockholm. Berget/skogspartiet ovanför varvet på Långholmens östra sida. Det andra på berget ovanför Karlshälls gård. Jag kan rekommendera dig dessa två ställen om du finns i Stockholm/Stockholmsområdet. Helt Ok på dessa platser.

Om du gör dig av med "blygheten" kan du få en hjälpade hand. Själv är jag helt naken på dessa två ställen. Antingen hjälper jag mig själv. Eller får en hjälpande hand. För övrigt är det en väldigt eggande känsla att låta andra titta på när man hjälper sig själv. Även en extra skön känsla om man låter någon annan runka av en.

Vilken himla tur att man inte har sina promenadstråk på Långholmen eller ovanför Karlhälls Gård!" Vill helst slippa se en naken patetisk karl.
  • gravid

Haha nästan vad jag tänkte..!!

Tänkte dock att det va tur man inte bor i Stockholm!

• Fröken reserverad
    Anonym (Kille) skrev 2012-11-06 18:25:52 följande:
    Jag gillar att ha runka utomhus. Men vart kan man göra det så att man inte blir anmäld för ofredande det första som händer. 

Jag vill inte att någon ska behöva se men jag gillar att vara utomhus och har en lägenhet. Har ingen tomt att springa ut på.

Beachen? Nudiststrand?

Eller vart? 
     Välj något enskilt ställe, typ skogen , och inte nära någon gångväg. Håll utkik efter folk. Hör du någon eller ser någon så slutar du runka, drar upp byxorna och går därifrån. Då borde du slippa ofreda folk. De flesta vill ju INTE se okända runkande män.
  • Glädje58
    Det värsta som kan hända är väl att personen rycker tag i kuken och undrar vad det här är för svamp och skär av den för att stoppa ner den i svampkorgen.
  • bbbbbbbb

Beachen? Nudiststrand?

Eller vart? 
    Det heter var man kan runka utomhus, inte vart man kan runka utomhus.
Svar på tråden Runka utomhus. Vart får/kan man??