• Anonym (funderande)

Lesbisk, bi , hetero

hm, ja de var ju de som var frågan....sett många liknande trådar men inget som passar in riktigt på mig.

Lång historia kort. Har alltid varit intresserad av killar sedan så länge jag kan minnas.

Har alltid haft små förälskelser och varit riktigt jäkla kär ( vadjag tror var kärlek iaf, kändes som de)

nu till sexet:

jag tände  mycket på killar magar osv. i tonåren.. nu vetjaginte riktigt om jag tänder på killar sexuellt.

Däremot har jag fått mkt tankar om tjejer. Fantiserar om tjejsex och lebb porr.de e som att jag vill se mer.

Men vet däremot inte om de tilltalar mig att ha sex med  en tjej i verkligheten eller vara tillsammans med en tjej?

Jag är ganska säker på att jag inte skulle kunna ha ett förhållande med en tjej, men e osäker ju mer jag känner efter, vad beror de på?    

jag tvivlar så enormt på min sexualitet, är 22år gammal har haft dessa tankar av/till sedan 18 ´års ålder.

Grejjen är den:

Jag vill INTE vara lesbisk! OBS har inget emot lesbiska alls! men jag vill´inte.. Jag vill gifta mig med en man och leva med en man ja älskar .. hela mitt liv skulle vändas upp o ner.. VEM ÄR JAG?

Är jag lesbisk? eller Bisexuell?  de är sjukt för ja tänker inte ens tanken  på att ja kan vara bi, vore helt okej,. men min hjärna e så "rädd" för att vara lesbisk så den hakar upp sig på de?

Kan man verkligen vara något man inte känner sig bekväm med och inte vill ? :S

OBS: ej rädd för va andra ska tycka/tänka  har redan berättat om mina tankar.                                  

• Svar på tråden Lesbisk, bi , hetero
  • Klotjohan

Du verkar lite kluven? Du säger att du är osäker på om du tänder på killar längre men vet att du inte kan ha sex med tjejer. Då blir du mer asexuell när du tvivlar.
    Jag får känslan av att du är rädd och det hämmar dig. Eftersom du har som ideal att gifta dig med en man och du inte vill vara lesbisk. Jag som växte upp i en landsortshåla hade mina första sexuella erfarenheter med en annan kille men såg mig inte som homosexuell för det för "sån" var man ju inte.  När man inte hade någon kontakt med andra gay-personer och ingen i omgivningen verkade allt för positiv till det så intalade man sig att det var en experimentell fas bara... Nu lever jag med en man och kan inte känna någon attraktion alls till motsatta könet.

Jag säger inte att du är lesbisk men du är kanske bisexuell eller pansexuell ? Jag tycker inte du ska vara så rädd och intala dig vad som "är fel" utan känn efter och upptäck dig själv.

• Anonym (funderande)

Tack så för ditt svar! :) 

Ja jag fattar inte varför jag inte tänker på att ja kan vara bisexuell.. 

Jag vill liksom inte förlora livet med underbara killar  därav jag inte vill vara lesbisk., bisexuell är ju okej för då kan jag ju ha kvar älskade män, deras mysiga dofter, deras sätt att få en att känna sig spec. 

Jag kanske endast tänder på kvinnor, men bli kär i män , vad är man då ? 

Hur skulle ni definera   mig?         

• Anonym (funderande)

Hallå någon snäll själ som vill svara på mitt sista inlägg

• Anonym

du kanske inte måste sätta dig själv i ett fack? du gillar vad du gillar helt enkelt!

• Anonym (funderande)

anledningen att jag vill ha svar e för min egen skuLl orkar inte leva i ngn lögn om jag är lesbisk. jaa vill inte vara lesbisk vill ju gifta mig med en man utefter de ni läst om mig eller kort sagt tänder bara på kvinnor men e intresserad av män .. vad skulle ni säga man var då?

• Anonym (funderande)

grejjen är den att jag känner mig osäker om jag vvill testa Irl. känns inte som min grej.. vad fasiken är man om man enbart tänder på samma kön men blir förälskad i motsatt kön hmm va säger ni?

Svar på tråden Lesbisk, bi , hetero