Lesbisk, bi , hetero
hm, ja de var ju de som var frågan....sett många liknande trådar men inget som passar in riktigt på mig.
Lång historia kort. Har alltid varit intresserad av killar sedan så länge jag kan minnas.
Har alltid haft små förälskelser och varit riktigt jäkla kär ( vadjag tror var kärlek iaf, kändes som de)
nu till sexet:
jag tände mycket på killar magar osv. i tonåren.. nu vetjaginte riktigt om jag tänder på killar sexuellt.
Däremot har jag fått mkt tankar om tjejer. Fantiserar om tjejsex och lebb porr.de e som att jag vill se mer.
Men vet däremot inte om de tilltalar mig att ha sex med en tjej i verkligheten eller vara tillsammans med en tjej?
Jag är ganska säker på att jag inte skulle kunna ha ett förhållande med en tjej, men e osäker ju mer jag känner efter, vad beror de på?
jag tvivlar så enormt på min sexualitet, är 22år gammal har haft dessa tankar av/till sedan 18 ´års ålder.
Grejjen är den:
Jag vill INTE vara lesbisk! OBS har inget emot lesbiska alls! men jag vill´inte.. Jag vill gifta mig med en man och leva med en man ja älskar .. hela mitt liv skulle vändas upp o ner.. VEM ÄR JAG?
Är jag lesbisk? eller Bisexuell? de är sjukt för ja tänker inte ens tanken på att ja kan vara bi, vore helt okej,. men min hjärna e så "rädd" för att vara lesbisk så den hakar upp sig på de?
Kan man verkligen vara något man inte känner sig bekväm med och inte vill ? :S
OBS: ej rädd för va andra ska tycka/tänka har redan berättat om mina tankar.