• längtar7580

Någon som haft ömma bröst efter mens?

Började få ont i brösten några dagar efter ägglossning och mensvärk, som vanligt. Min mens kom som vanligt men har fortfarande ömma bröst och mensvärken är kvar. Min mens varade bara 2 dar. Är det någon som har varit med om detta?
    Kan det vara en hormonrubbning?
    Har ej tagit gravtest eftersom ska börja med ivf nu nästa mens. Tror inte jag är gravid heller eftersom jag har låg amh, vilket det blir svårt att bli med barn.
    Undrar bara om någon vart igenom något liknande..berätta era erfarenheter...

• Svar på tråden Någon som haft ömma bröst efter mens?
  • längtar7580

Tack för svaret ...jo, kanske. Men verkar inte troligt. Det onda brösten har forsatt och nu är dem svullna och gör mer.ont. Samma med mensvärk..tror.mest på en hormonrubbning. Tack för svaret

• snowball

jo men nu som du skrev har du ju fått mer svullna bröst och det ömmar mera... skulle ta ett en då...försälkerhet skull,, kan ju inte skada... mirakel har ju sket.... har du kanske testat då tråden var ett tag sen??

• längtar7580

Hej snowball ....hade ont i brösten tills min andra mens kom. Skumt..måste ha varit en hormonrubbning eller nått. Testade aldrig eftersom jag tror inte jag kan bli gravid..kanske med hjälp av ivf. Vilket jag hoppas på. Fick mens 2 gånger i december. Vet ej om det var nått mf..

Svar på tråden Någon som haft ömma bröst efter mens?