• LillaRåtta

Här skriver (skryter) vi om våra bloggar!

Jag vill ha lite trevlig läsning! Jag är inte intresserad av storbloggare, utan vill ha adresserna till era, fina, trevliga, löjliga, jobbiga, balla, häftiga, aggressiva, normala och onormala bloggar! Skriv lite kort vad er blogg handlar om oxå (om ni har en speciell inriktning, typ bakning).

Jag börjar:
    http://crystalcocktail.blogspot.se/

Jag skriver om min vardag, film, husdjur och smink. Använder även bloggen till en sorts "gnäll-så-blir-det-bättre"-sida när jag är sur.

Kram på er

Ps. Detta är min första tråd/inlägg ever, så ha överseende ;) 

• Svar på tråden Här skriver (skryter) vi om våra bloggar!
  • Ronja 551

Jag har en om min vardag. Ibland är den jävligt tråkig o handlar om att jag bajsat extra länge för att få lite frid ibland är det en kul blogg om bebisar o djur. Även en del åsikter om allt möjligt!

Sassitch.blogg.se

• LillaRåtta
    Ronja 551 skrev 2012-11-07 11:16:47 följande:
    Jag har en om min vardag. Ibland är den jävligt tråkig o handlar om att jag bajsat extra länge för att få lite frid ibland är det en kul blogg om bebisar o djur. Även en del åsikter om allt möjligt!

Sassitch.blogg.se
    Vilken söt design du har! Älskar rosa Oskyldig
  • LillaRåtta
    Amy27 skrev 2012-11-07 11:54:17 följande:
    Jag har en vardagsblogg, det blir mkt om livet helt enkelt. Massa gott eftersom jag är en gottegris.
    Å böcker! Älskar att läsa. :)

amylioness.blogspot.com
    Ah, böcker är underbart! Själv försöker jag just nu ta mig igenom Sagan om Isfolket, lär ta sin tid haha Cool
  • MrDooZeR

Http://eviilion.se

Handlar mest om vardagen, ibland gnäller jag av mig lite, en del om träning, min tipslista på appar till iphone/ipad och ja... In och kika vetja :)

• Ronja 551
    LillaRåtta skrev 2012-11-08 15:51:51 följande:
    Vilken söt design du har! Älskar rosa 

Haha bra! Ja gillar inte rosa, men det var ugglorna jag ville åt. Jag duger inte till att göra helt egen design så ja fick nöja mig
  • LillaRåtta
    Ronja 551 skrev 2012-11-09 11:07:16 följande:

Haha bra! Ja gillar inte rosa, men det var ugglorna jag ville åt. Jag duger inte till att göra helt egen design så ja fick nöja mig
    Inte jag heller, förstår mig inte riktigt på det här med html-koder Tungan ute
  • Pyspunkan

Gå in under kategorin bloggliv, där finns det MILJARDER tiptrådar om bloggar. Hela den kategorin är förstörd därför att de enda trådarna som finns är "tipsa om din blogg". 

Snälla, snälla. Sabba inte kategorin Internet genom att starta bloggtrådar här också.... 

• LillaRåtta
    Pyspunkan skrev 2012-11-12 20:10:56 följande:
    Gå in under kategorin bloggliv, där finns det MILJARDER tiptrådar om bloggar. Hela den kategorin är förstörd därför att de enda trådarna som finns är "tipsa om din blogg". 

Snälla, snälla. Sabba inte kategorin Internet genom att starta bloggtrådar här också.... 
    Förlåt, jag är ny här så detta viste jag inte. Men tack för upplysningen :D
  • Pyspunkan
    LillaRåtta skrev 2012-11-14 13:31:12 följande:
    Förlåt, jag är ny här så detta viste jag inte. Men tack för upplysningen :D
    Ingen orsak. Har anmält alla såna här trådar och hoppas att moderatorerna rensar upp. Så trist att hela blogglivskategorin upptas av "tipsa-om-blogg-trådar" tycker jag. 
  • Bullen86

precis startat min blogg! 

www.villasockerbiten.blogg.se

Handla om vardagslivet som mammaledig 2 barnsmamma.. Intressen som bakning och matlagning. 
    pyssel och bara allmänt ;) får se va jag hittar på...         

Svar på tråden Här skriver (skryter) vi om våra bloggar!