Skrev du din c-uppsats ensam?
Vi får dela upp oss själva och vad jag inte hängde med på var att så gott som alla i klassen redan år ett delade upp sig i par. Vi får vara max två och ensam om vi mailar in och begär det, detta står i handledningen för c-uppsatsen.
Jag kommer av medicinska och personliga skäl vara in och ut från sjukhuset under vårterminen och känner att det är mest rättvist att jag skriver ensam, inte mest rättvist för mig kanske då det blir tungt men mest rättvist för den som skulle ha skrivit tillsammans med mig. Ingen annan ska behöva känna sig stressad på grund av mig.
Jag mailade in till ansvarig lärare och förklarade både hur jag inte har någon att skriva med och anledningen med sjukhuset. Fick till svar att kolla ett varv till.
Svarade att det inte finns något syfte med att kolla ett varv till då jag dels vet att alla jag känner till har delat in sig i grupper om två och två redan och min anledning med sjukhuset kvarstår.
Till svar fick jag:
Jag blev helt paff och ringde upp ansvarig för hela programmet som förstod mig och skulle prata med läraren. Hon antog att ett missförstånd hade skett från lärarens sida, jag förstår att hon inte kan prata illa om de lärare hon har under sig i programmet, om hon nu tyckte att det var fel av honom.
Hon ska iaf se till att det ska bli möjligt för mig att skriva ensam, då det faktiskt står i handledningen att det är en möjlighet.
Det jag nu undrar är om du skrev ensam. Hur det gick och hur det kändes.
Tacksam för svar.