hjälp med att förstå clearblue ältest!!!!!
Jaf fattar verkligen ingenting!!!! Måste få hjälp med clearblues ältest! Anände det när jag fick mitt första barn som är 1,5 nu. Tog testen på morgonen och fick en "glad gubbe" två dagar i rad. Allt funkade perfekt på första försöket och fick henne 9 månade senare. Nu till problemen!!!! Försöker nu få barn nr 2. Har de senaste 6 månaderna ( om inte mer) använt mig av clearblue äl test. Ingen gång , absolut INGEN gång, har jag fått nån glad gubbe två dagar i rad. Knappt nån glad gubbe överhuvudtaget. Har testat på morgonen som jag gjorde förra gången. Men kan säga att jag helt skulle ha missat "glada gubben" om jag ibland inte hade gjort testen på efetrmiddagen också. Vissa månader har det varit så att jag testat på morgonen = ingen gubbe , testat på eftermidaagen o fått en gladis bara för att 12 timmar senare nästa morgon inte få nån gubbe alls.... VAD BETYDER DET HÄR? Har jag ingen äl längre? JAG BLIR TOKIG SNART! Testen är ju inte direkt grattis heller. Finns det någon som har en anning vad det här betyder eller varit med om samma sak?