• Anonym

Kommer killar fram till dig på stan/krogen/ica osv?

Hej alla!

Jag undrar hur många tjejer här inne som upplever att killar tar mycket kontakt med dem? T ex på krogen, på ica, på stan, gymmet, wherever?

Jag är 29 år och singel, börjar bli lite orolig för att jag inte ska hitta nån att dela mitt liv med. Jag är tämligen nybakad singel och är inte ute efter någon idag men man tänker ju ändå lite framåt. Alla mina pojkvänner har jag träffat på nätet. Jag har aldrig varit med om att två människors blickar möts på avstånd och den ena tar kontakt osv. Det gör att jag funderar på hur vanligt/ovanligt det är eller om det är mig det är fel på. Mina killkompisar, vänners partners och mina ex har alltid påpekat att jag är så vacker och intressant men om jag vore det skulle väl killarna springa ner mig vid det här laget? Förstår ni hur jag tänker?

Jag har väl inte världens bästa självkänsla men den är inte dålig heller, ganska normal skulle jag säga. Så gör jag något fel eller har öga-mot-öga förhållandena bytts ut mot nätdejting och facebookragg?      

• Svar på tråden Kommer killar fram till dig på stan/krogen/ica osv?
  • Singoallaa

Det är nog mer vanligt utomlands än i kalla Sverige!

• Anonym (jag undrar också)

Jag är också nybliven singel. Har tidigare dejtat via nätet och det har funkat bra. Samtidigt är jag mycket ute och dansar och där har jag också träffat män jag inlett relation med. Via Facebook också, men det kanske räknas som nätdejting?

Men aldrig i verkliga livet att någon skulle ragga på mig. Men jag är varken vacker eller syns och hörs så mycket så det förvånar mig inte.  

• Anonym

Det händer och har hänt att jag blivit raggad på ute, på ICA för att nämna ett ställe. Det skulle säkert lett till mer flera gånger om jag hade vågat ta steget och bemöta. Krogen är jag aldrig på numera så där vet jag inte vad som hade hänt.

Om man är öppen och har lätt för att prata med okända människor är chansen större att man träffar någon som man inte hade en tanke på innan det händer.   

• lyckligmamma87

Ja har varit med om att få kontakt med killar ex o sambo på gym fester ute osv men även träffat folk via annat.... Men har aldrig haft problem med o få tjejer som killar efter mig....

• Leeroy

Det har hänt mig en gång att en kille satt sig vid mitt bord på krogen när jag satt där ensam för en stund. Men jag avvisade honom ganska snart. Är inte intresserad av att karlar bara kommer fram till mig på tu man hand. Och hela snacket om att jag verkar vara en bra och fin tjej, skippa't! Jag orkar väl inte höra det & jagbryr mig väl inte om vad du tycker? Nä. Låt mig vara ifred.

• Pastell

På krogen ja, men inte på stan eller ica bara sådär haha...

• Nyfiken gul

beror väl på hur synlig man är när man är ute

man kan ju gå på samma krog 7 dagar i veckan  i ett helt år och ändå är det ingen som lägger märke till en.  Så mycket hänger på en själv helt enkelt.  hur synlig man är och hur mycket man tar för sig av det sociala livet utanför dörren. t 

man kan också ha hjälp av det jobb man har för att träffa folk att antinge bara flirta med eller också finna någon intressant att kanske utveckla något mer med. 

jag är en social människa och har lätt att ta kontakt med främmande människor och på så sätt syns jag också en hel del så ja visst kommer det fram folk till mig på jobbet, på krogen, på ICA och andra platser och pratar med mig , bara för att dom ser att jag är social och glad och utåtriktad. 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Tjej)

Många som raggar på mig väldigt ofta faktiskt, men det är något jag helst vill undvika.. Ibland blir jag bara trött på att en kille typ kollar in mig och han ska precis komma fram och då går jag därifrån eller kollar snett så han ska fatta vinken.. Orkar inte mer med massa killar som ska komma fram o ragga

Svar på tråden Kommer killar fram till dig på stan/krogen/ica osv?