• kalika

MAJ BEBIS! finns det nàgon mer än jag?

Sàg att det fanns nàgon tràd redan i ämnet men ville starta en ny "fräsch" tràd . Jag är beräknad till den första maj, vilket känns riktigt roligt! Magen börjar synas och det känns mer som pà riktigt!
    Annars màr jag bra, lite trött om kvällarna bara. 
    Hur màr ni?  

• Svar på tråden MAJ BEBIS! finns det nàgon mer än jag?
  • Smygaren

Hej. Kul med en ny tråd. Själv skall jag ha i slutet av maj den 26.
    Jag börjar må bättre nu. Har varit ganska mycket illamående tidigare. Är fortfarande väldigt trött, men jag börjar bli lite piggare till och från. Har i alla fall slutat att somna mitt i meningar och sånt

• kalika

förut orkade jag inte ens se klart nya avsnitt av desperate houswives, vilket var katastrof! somnade mitt i. de säger ju att det blir bättre, och visst, nu orkar jag se 2 avsnitt i rad ;)

• Smygaren

Känner igen det där :)
    Min sambo skrattade gott åt mig när jag somnade mitt i en mening om bakning. Tilläggas bör att bakning är något av det bästa jag vet :)

• Traallan

Hejsan. Jag är beräknad till 14 maj.
    Så jag skriver också här, Mår bra nu, har precis slutat vara illamående på morgnarna.

Detta är mitt 3e barn men det är 10 år sen jag sist var gravid så det känns som om det är första haha

• DexX

har bf den 8 maj enligt mina egna uträkningar, enligt bm, som enbart går från sista "mens" som va en pillermens när jag slutatde med piller, har jag bf någon gång i april. 
    så för mig blir de att åka på RUL på måndag! :D

min mage har varit jätte svullen så de knappt gick att dölja om jag inte hade en lös tjocktröja på mig, men nu i slutet av förra veckan och denna vecka har den nästan blivit platt igen. 

väntar mitt andra barn, har en dotter född 2010 :) 

• Denssan

Har bf 14 maj med mitt andra barn. Men det är precis lika spännande som sist =)

• kalika

jag bor i frankrike sà jag har redan varit pà första ultraljudet, som var nànstans vid vecka 8-10. kändes skönt att se att det fanns nàgon där inne!

• Smygaren

Jag har med gjort mitt första ultraljud, fast det var en VUL. Det var en liten liten böna som vi fick se v.7+4. Det var så roligt.

• DexX
    kalika skrev 2012-11-08 14:38:42 följande:
    jag bor i frankrike sà jag har redan varit pà första ultraljudet, som var nànstans vid vecka 8-10. kändes skönt att se att det fanns nàgon där inne!

Verkar vara vanligt överallt utom i Sverige med tidiga ultraljud! Vilket lyx!
  • Smygaren

Jag bor i Västra Götaland. Jag blev tillfrågad av min barnmorska när jag var på mitt första samtal om jag var intresserad av att göra ett VUL. Hon sa att dom erbjuder att förstföderskor att få göra ett VUL. Men det kanske bara är på den mottagningen som jag går till.

Svar på tråden MAJ BEBIS! finns det nàgon mer än jag?