• Svar på tråden Är Pixmania seriösa?
  • hella23

Har beställt grejer flera gånger ifrån dom och har aldrig varit några problem alls. Beställde någon radiostyrd bil till sonen som inte funkade och fick returnera den gratis och fick en ny hemskickad gratis.

Ida 060108 Ivar 100317
  • Liten latte

Ok, har hittat en grej som är ganska billig där till skillnad mot andra internetbutiker... Men googlade dom och det kom upp så mycket negativa omdömen...så jag blev så osäker på om man törs beställa...

• kiwibear

Jag beställer en hel del från Pixmania, just för att det brukar vara så billigt :) Har alltid fått snabb leverans och bra kundservice om jag undrar något.

• Poffi

hej
    jag har oxo beställt därifrån... Ett par värmespolar från Babyliss, de var lite billigare än i butik så därav att det blev Pixmania. Tyckte det var bra! 

• Sophiebysophie

Jag har också beställt där, dom va  bra mkt billigare på flera leksaker jag kollade upp som barnen ska få i julklapp. Dock så är dom inte supersnabba med leverans. 
    Dom första varorna fick jag vänta på i kanske 3 veckor och en väntar jag fortfarande på som har kommit till mitt postombud först idag, och det beställde jag för 1½ månad sedan, men varan hade varit slut i lager.

Men helt seriös sida absolut! 

Svar på tråden Är Pixmania seriösa?