Hur många gånger har du fått höra att du är vacker?
Jag är medelålders. Tydligen ser jag ut som jag är 10 år yngre. Blir alltid bedömd som 32-35 fatän jag är över 40 år... Har haft ett långt seriöst förhållande. Där fick jag bara hör att jag var "söt"... därefetr under alla år och alla män jag dejtat så är ordet "söt" återkommande. "go", "sööööööt".....jag har aldrig fått hör att jag är vacker?? Vacker behöver inte betyda snygg, för mig är vacker en strålande peronlighet, en fin människa man tycker om...
De som sagt vacker till mig är:
1) berusad manlig kollega....gick fram på en personalfest och sade " Du XX vet du vad...jag tycker du är vacker... ". Han var till vardags en ganska tystlåten seriös kollega.
2) Min favoritkollega, 10 år äldre. Gift man som jag jobbade väldigt bra med i många år. Han sade på samma fest som ovan efter att han dansat med mig " Du vackra människa...."...
3) Min egen mamma idag " Du är vacker"...
Sedan ...INGEN annan!
Har just avslutat en relation med en man....han sade som de flesta andra " du är söööt, go, rolig....bla bla"!...
Jag är glad, sprudlar av livsglädje och energi...men ändå lyckas jag inte hitta den riktiga kärleken....som tycker att jag är vacker....begriper inte..