• Anonym (lisa)

Kan man ta bort en konversation på fb?

Om man har skrivit privata meddelande med en person på fb och vill ta bort allt kan man även ta bort så att den andra personen inte heller längre kan läsa vad som skrivits?

Är inga hemligheter bara ett dumt ex jag vill radera...

Jag har blockat personen räcker det för att han iallafall inte ska kunna se vad jag skrivit till honom?   

• Svar på tråden Kan man ta bort en konversation på fb?
  • mrsStatham

Ett privat meddelande är som ett mail.
    Så nej, det du skickat till personen kommer inte att tas bort 

Bara två saker är oändliga
  • Anonym (lisa)

okej så han kan läsa även om han är blockerad också?

• jimbo

Ja men då står det anonym användare . Det är lite kul med mail på fb för raderar jag mail i min inkorg o senare skriver ett mail till en person som jag har raderat mail ifrån så kommer alla mail tillbaka även dom som är raderade

• mrsStatham
    Ett privat meddelande är som ett mail.
    Så nej, det du skickat till personen kommer inte att tas bort
    Bara två saker är oändliga
  • Anonym (lisa)

okej tack för era svar

• Anonym

Jo et kan man. Inställningar och ta bort medelande/konversation. Då försvinner de helt.

• Tom Araya
    Anonym skrev 2012-11-09 02:16:33 följande:
    Jo et kan man. Inställningar och ta bort medelande/konversation. Då försvinner de helt.
    Fast mottagaren lär ju ha kvar redan skickade meddelanden.
  • Ljusna
    jimbo skrev 2012-11-09 00:00:40 följande:
    Ja men då står det anonym användare . Det är lite kul med mail på fb för raderar jag mail i min inkorg o senare skriver ett mail till en person som jag har raderat mail ifrån så kommer alla mail tillbaka även dom som är raderade
    Om du går in i din inkorg och väljer "ta bort meddelande/konversation" så kan du ta bort dem. Annars arkiverar du dem bara, skitirriterande!
  • Anonym

Nej, går man inte på inställningar och klickar i rutan ta bort meddelande/konversation så försvinner de från alla. Även mottagaren.

• Anonym

Om man däremot arkiverar de så poppar de upp igen så fort man startar mailkonversation med personen igen.

Svar på tråden Kan man ta bort en konversation på fb?