Litar inte på min fru längre
Första gången jag skriver nånting här så vi får välbse hur mycket svammel det blir ;) Det är så att jag har en fru och två helt underbara barn, en på 6 år och lillan på 3 år. Jag och frun har varit tillsammans i sammanlagt 12 år snart. Hela grejen handlar om att vi hade en period då vi flyttade isär men fortsatte att träffas. Hon sade hela tiden att hon bara behövde "luft" för att må bra. Men jag fick reda på att hon har haft sex med en annan kille. Hon vägrar erkänna nånting och har aldrig pratat om det själv. Hon hävdar att hon har glömt allt som hände. Jag tog tillbaka henne för att jag faktiskt älskar henne men det sveket sitter i fortfarande för allting är olöst. Nämner jag nånting blir hon sur och menar att jag ska släppa det och gå vidare för det har hon gjort. Men att inte kunna få tillbaka förtroendet för den man bor ihop med och har två barn tillsammans med känns som helt hopplöst. Känner på mig att det är mer jag inte vet men hon insisterar på att alla korten är på bordet. Hur fan löser man sånt här? Kan ju inte gärna lösa våra problem ensam.... Ojoj blev en vägg av text ser jag men jag behövde nog få ut det.