• Anonym (bi?)

Ny som bisexuell eller bara binyfiken?

Tänder som bara den på kvinnosex och onanerar tittar jämt på kvinnosex.Tänder inte alls på håriga män...men gillar såklart sex med dem, inge fel med de.

blir bara kär i män aldrig i en kvinna.. ska man komma ut som bisexuell då är  frågan?Jag älskar min man måste jag säga! 

vad tror  ni bi,gay eller binyfiken?

hur vet man egenteligen om man är bi eller gay? Nå bra sätt att hitta sitt inre svar där inne?       

• Svar på tråden Ny som bisexuell eller bara binyfiken?
  • Turez

Kvinnan har vackrare kropp än män, helt klart ;)
    Bättre hygien också Flört

Frågan är om du bara inte har tillåtit dig själv att bli förälskad i en kvinna förut eller om du helt enkelt endast tänder på dom och inte kan tänka dig att ingå i ett förhållande med en kvinna.
    Men slår du upp bisexuell i ordboken så står det att man dras sexuellt till båda könen.
    Så jag antar att du i så fall är bisexuell. I den bemärkelsen i alla fall. 

Andra barnet väntas den 8 maj
  • Anonym (bi?)

Njae jag vet liksom inte om ja kan tänka mig ett förhållande med en tjej, vore liksom inte  min grej. Vore som att leva med min bästa vän. Men däremot sexuellt attraherad är jag som tusan,men vet inte heller om ja skulle ha sex i verkligheten  med en tjej..dessutom älskar jag min man så kan ju inte vara helt gay iaf. de har ja kommit fram till.

Men bisexuell, fine :) vad äregenteligen skillnad mellan bi och binyfiken?     

• Linda Gr

TS det är människan som man blir kär i och inte könet eller hur?

När det kommer till sexet är det väl så att om man blir attraherad av bägge könen är man bi. Vet men inte ännu och vill gärna testa är man väl binyfiken, eller?

Svar på tråden Ny som bisexuell eller bara binyfiken?