• Anonym (GirlNextDoor)

Vad tycker ni om att höra andra ha högljutt sex?

Vad tycker ni om att höra andra ha sex? Speciellt om det låter högt? T.ex grannar, rumskompis i rummet intill, syskon, föräldrar, andra?

Jag går ofta igång om jag hör hur andra njuter och vill knulla själv. Tycker om att låta mycket själv också. 

• Svar på tråden Vad tycker ni om att höra andra ha högljutt sex?
  • Vildhussen77

Jag håller med dig... ;) det är härligt och helt klart något jag går igång på... ;)

• amandaanderssoon

Är det äkta stön så glädjs jag åt de personerna, att ge och få bra sex är ju grymt!
    Händer väll att man går igång på det, det beror ju helt på om det är Göran 70 år eller
    snygg Robin 30 ;)

• Anonym (tjejen)

Jag har läst lite studier som handlat om vad som tilltallade och tände tjejer/killar mest, och resultatet var att tjejer och killar använder sig olika mycket  av de olika sinnen. För tjejerna ska tydligen ljudet vara det som hade störst effekt medan för killar så var det synen. 

Som tjej så kan jag hålla med. Jag tycker väldigt mycket om att höra killen, så jag brukar ligga väldigt nära honom när vi har sex så att jag kan höra honom andas och stöna (man måste ligga när för att killar är väldigt tysta). Sen när jag kollar på porrfilm så tycker jag att ljud är viktigast, jag vill se killen ta henne hårt, och jag vill höra henne skrika, så sexigt!

• germx

Jag brukar höra mina grannar, gärna strax efter 12 och nästan varje dag. 

Jag stör mig inte på det, och man hör det nästan bara inne på toaletten. Tycker det är lite kul att höra att de har det trevligt :)

Anonym (tjejen) skrev 2012-11-09 17:30:23 följande:
     killar är väldigt tysta

Det är nog inget ovanligt. Brukar försöka stöna lite extra ibland, för jag märker ju att tjejen går igång mer på det än något annat.

• Lufsan

Nej det kan vara lite lustigt om någon granne låter mycket men går inte igång på det. Och vet f-n går igång på att höra sina föräldrar eller syskon ha sex??Kräks

En dag i sänder.
  • mliten

Står ut med att höra grannarna nångång då och då men om det skulle ske i samma hus/lägenhet som jag - ja då skulle jag må jättedåligt faktiskt. Hatar det.

• lejon 789

Älskar att låta och att hon låter när vi knullar, man blir så härligt kåt av det. Däremot tycker jag inte alls om det högljudda stönandet som grannens barn kan höra. Cool

• Anonym (GirlNextDoor)

Jag älskar att vara högljudd själv när jag har bra sex och blir själv jättekåt av att höra andra ha detsamma.

Svar på tråden Vad tycker ni om att höra andra ha högljutt sex?