• Anonym

Sår i underlivet vid mens!!! Vad är detta?

Vid de senaste tre gångerna jag har haft min mens får jag sår i underlivet. Den första mensen av dessa tre var efter en lång lång blödning efter en abort med mpna komplikationer om nu det kan spela in? Då fick jag sår och både jag och hon på gyn jag pratade med trodde att det berodde på lånvarig användning av bindor o veckolånga blödningar. Det läkte ut men kommer tillbaka vid mens!

Imorse fick jag mens igen och jag vart så förvånad att smärtan i underlivet var tillbaka blixtsnabbt! Efter försa toa besöket! Hur kan detta komma sig! Gör jätteont så jag nästan gråter då jag kissar eller ska torka mig!!!!

Efter denna helvetes abort o alla sjukhusvistelser så är jag deprimerad och ledsen och orkar verkligen inte ringa ännu en gång!

Hjälp mig!

• Svar på tråden Sår i underlivet vid mens!!! Vad är detta?
  • Anonym

Det är inte herpes eller kondylom eller något, vissa "köns"sjukdomar kan dyka upp under mensen.

• Bonsaiii

Gissar också på herpes. Eller att du blivit över känslig mot bindor det är jag nämligen. Men jag får klåda som tillslut blir smärtsamt. Nu använder jag menskopp och besvären är borta.

Svar på tråden Sår i underlivet vid mens!!! Vad är detta?