• HelmutM

kan jag chatta anonymt på facebook

Jag har aldrig varit sambo eller ogift och är nu 61 år.

På min fritid är jag aktiv och går på massor med koncerter och teatrar, dessutom är jag med i ett tiotal föreningar, går ofta på museer och föreläsningar. Träffar ofta mina mina vänner som kan delas i i två grupper dels normala, dels polyamorösa i ett polykluster vilket innebär att vi är ett gäng av kvinnor och män som hittar på gemensamma aktiviteter men vi har också sex med kompisarna i gänget och vi delar frisk med oss av tips hur vi skall trivas under täcket.
    Sommartid solar och badar vi nakna. Män och kvinnor badar tillsammans nakna i bastun och på kvällen när vi skall gå och lägga oss är det ingen som generar sig för att visa sig naken ”vi sover nakna”. Vi pratar ofta om sex och kommenterar friskt hur vi är i sängen. skulle gärna dela med mig av min erfarenhet med folk som jag träffar
     Jag märker att många i min omgivning tar del av min facebooksida och är nyfikna på mina aktiviteter.
    När vi pratar om facebook får jag ofta frågan om det är möjligt att lägga upp två konton. Jag har en känsla av att många i min omgivning inte vill registrera sig som min vän och jag vill själv inte ha långa listor på vilka som är mina vänner.

När jag loggar in på min facebooksida kommer jag direkt in på min sida. Någon som vet hur man skall göra för att lägga upp ett till konto under synonym så att vi kan chatta med varandra utan att avslöja vår identitet. Eller kan jag chatta från mitt konto till en annat namngiven konto utan att mitt namn  skall synas.

Eftersom jag älskar mitt superaktiva singelliv har jag en känsla av att folk i min omgivning vill diskutera sina problem med mig. Har också en känsla av att många villprata  polyklustersex med mig och vad vi gör när vi träffas.

Någon som vet hur folk i vår omgivning anonymt skall kunna chatta med oss utan att vi och dom skall avslöja vår identitet. Jag gillar polykluster vännerna och skulle gärna rekommendera mina vänner att avsluta sina tråkiga +55 samboliv och resten av sina liv leva i med polukluster gäng där man kan hitta en eller flera vänner som har samma fritidsintressen och gillar att aktivera sig på fritiden. Efter en trevlig kväll är det jättemysigt att krypa ner unde lakanet och gosa eller ha sex med kvällens vän.  

• Svar på tråden kan jag chatta anonymt på facebook
  • Anonym

du startar en sluten grupp på fb, den du har nu kan du behålla som vanligt.

Det är bara du som släpper in nya deltagare/medlemmar. Sidan kan vara ej sökbar, då är det bara du som bjuder in dom du vill ha i gruppen.

Vi har en sådan sida där vi är 19st och vi kan prata om våra problem i vardagen ingen ser våra aktiviteter. På den sidan finns då även ett chattrum, där alla som är medlemmar kan prata med varandra.

Så starta en grupp, läs vidare och välj hur du vill ha de.  

Svar på tråden kan jag chatta anonymt på facebook