• MrsNS

ruvare med TD i november + alla andra ruvare

Hade min återinsättning igår och går idag in på ruvdag 1 då såklart med test dag den 20/11 Nu börjar en nervös väntan! Detta är vårt första försök och på ÄP fick vi ut 15 ägg varav 5 blev befruktade med icsi! Jag fick ett litet perfekt ägg tillbaka på andra dagen, 1 till frysen och 1 som de odlar vidare på!! Jag ärr lite fundersam på det här med TD hur kommer de sig att vissa har så lång väntan och vissa som jag har kortare?? Finns de fler ruvare med TD i november eller finns ni därute som vill dela erfarenheter med oss andra??

• Svar på tråden ruvare med TD i november + alla andra ruvare
  • Fiffig

Det där har jag också undrat över. Jag är inte ruvare än, men hoppas bli det på måndag. Vi hade äp igår. Vi ska testa söndagen den 25. Alltså knappt två veckor senare.

• Tant Groda

Det kan inte vara så att vissa har kortare till td för att de tar blodprov och att de med längre tar ett vanligt gravtest?
    Har min andra TD på måndag!

• Nskan

Vi har testdag den 26/11, då har jag ruvat i 19 dagar. Har också märkt att det verkar vara helt olika gällande testdagar

• Cillat

Det beror på hur länge embryot är odlat. Ju länge desto tidigare kan man testa. Jag gjorde FET i tisdags. Ett femdagars och har TD 3/12.

Svar på tråden ruvare med TD i november + alla andra ruvare