• Anonym (TS)

Skickar ni fitt resp. kukbilder till er partner?

Brukar ni göra det eller vad för bilder skickar ni till varandra, ni som tycker om att skicka bilder för att kåta upp er partner när de befinner sig någon annanstans?

• Svar på tråden Skickar ni fitt resp. kukbilder till er partner?
  • Anonym

Vi (eller iaf han) brukar göra de väldigt ofta:) Han gör de för att han gillar att visa upp sin kuk och märka vilken glad reaktion han får av mig :)

• Anonym (TS)
    Severus skrev 2012-11-10 13:41:35 följande:
    Är inte 20......
    Eeeh.. Man behöver inte vara 20 för att skicka sånt. Tycker man ska hålla på så länge man är ung och fräsch 

Jag tycker om att skicka fittbilder, nakenbilder på mig själv och uppskattar verkligen att få kukbilder och nakenbilder på min partner skickade till mig. Älskar sånt!

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2012-11-10 13:45:07 följande:
    Eeeh.. Man behöver inte vara 20 för att skicka sånt. Tycker man ska hålla på så länge man är ung och fräsch 

Jag tycker om att skicka fittbilder, nakenbilder på mig själv och uppskattar verkligen att få kukbilder och nakenbilder på min partner skickade till mig. Älskar sånt!

• Anonym

Jag hade inte vågat det, tänk så läser någon annan det!!
    Ibland om jag är tex hos min syster och jag håller på med något och får ett sms, så ber jag henne läsa det för mig. Tänk om det skulle va en bild på sambons kuk då........ 

• Anonym

Skulle aldrig få för mig att skicka en sån bild!

• PrimitivMan
    Anonym skrev 2012-11-10 14:00:59 följande:
    Ibland om jag är tex hos min syster och jag håller på med något och får ett sms, så ber jag henne läsa det för mig. Tänk om det skulle va en bild på sambons kuk då........ 

Är du rädd att syrran inte skall tycka han har en fin kuk ?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-10 14:00:59 följande:
    Förstår dig. Tänk vad pinsamt om någon annan skulle se att han har en KUK.
  • PrimitivMan
    Anonym skrev 2012-11-10 14:06:11 följande:
    Förstår dig. Tänk vad pinsamt om någon annan skulle se att han har en KUK.

Är kanske värre om hon vill ha ett smakprov.
    Is sex dirty? Only if it's done right
Svar på tråden Skickar ni fitt resp. kukbilder till er partner?