Tainted skrev 2012-11-10 20:18:16 följande:
jag tog körkort för snart 2 månader sedan.. Jag använde Du & jag i trafiken. Det är precis samma innehåll som Körtkortsboken men inte skrivet som en ren faktabok så den är lite "roligare" att läsa. Inte så att den är för folk med inlärningssvårigheter eller så alls utan upplägget är annorlunda bara, dom rekommenderade även den på trafikskolan. Dock så hade jag bara boken som ett komplement och pluggade i första hand med
www.körkortonline.se. Där är teorin gratis, dock otillräklig. och om man betalar nån liten peng så får man fri tillgång till 1000 frågor som är samma som dom på teoriprovet - men formulerat annorlunda då de inte får vara identiska. Jag körde igenom frågorna tills jag hade svarat rätt på alla och det slutade med att jag fick 63 av 65 på provet. på
körkortonline.se det är upplagt som så att frågorna antingen slumpas eller så kommer de efter vald kategori, och dom man svarat rätt på sorteras bort medans de med felaktigt svar kommer igen, tills inga felsvarade frågor finns kvar. sen är det bara att nollställa och göra om hur många gånger man vill :)
Tack för info om bra sida. Ska kolla igenom den =)