• Anonym

Hur reagerar du om din kille kallar dig för "min lilla kassler" ?

Hur reagerar du om din kille kallar dig för "min lilla kassler" ?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar du om din kille kallar dig för "min lilla kassler" ?
  • Anonym

Svarar; Min lilla fettkorv!

• hojnas

Jag hade tagit illa upp och blivit först arg, sen ledsen och börjat gråta. Sen arg igen och tillbaka till ledsen.

• Anonym (Road)

Annat: Jag blir road. Vi brukar tramsa rätt mycket och jag kan mycket väl tänka mig att vi skulle kunna få in någonting om kassler bland allt annat dumt vi säger.

Vi är förresten magerlagda båda två så vi är inte så känsliga för kommentarer om våra kroppar. Jag kan tänka mig att man kanske reagerar annorlunda om man är lite rundare. Jag skulle verkligen inte kalla vem som helst för kassler.

• The Fugly

Oj, jag hade skrattat. Mycket.

Ever stop to think, and forget to start again?
  • Loriyana

Nu har jag ingen kille, men om jag hade så hade jag nog börjat skratta. Har aldrig kallats för "kassler" förut, låter inte direkt som ett vanligt smeknamn. Kassler är dessutom inte min favoritmaträtt.

• Emmelotta

Då vi skämtar mkt så skulle ja inte bry mig så mkt. just nu är hippopoptimus (vet ej hur de stavas) som går.. och ibland kossa. å de har inget med min kropp å göra då ja är ganska lång å smal :p

• Anonym

jag skulle skratta, sen skulle jag fråga vad han menade

• Queenie70

Skrattar fanns inte med som alternativ.

• Alvii

Hahaha jag hade skrattat och brottat ner han :P

Svar på tråden Hur reagerar du om din kille kallar dig för "min lilla kassler" ?