tror min kollega är kär i mig
har en kollega som idag berättat att h*n känner ett speciellt band till mig och känner väldigt starkt för, som om jag är speciell. H*n har berättat saker för mig som ingen annan vet enligt h*n och som sagt att jag är mkt speciell sen första dagen jag började jobba på jobbet. Har vetat länge att kollegan tycker om mig.. lr ja, som en bra kollega men aldrig såhär. H*n har ett förhållande sen säkert mer än 15 år tillbaka, kollegan är ca 38 år gammal och de har två barn ihop. Jag har ett förhållande sen 8 år tillbaka och har oxå två barn. Men idag släpper h*n bomben att den dagen, som h*n verkligen inte hoppas på händer för min del, då det tar slut mellan mig och min partner så vill h*n att jag hör av mig till h*n och om den dagen kommer så lämnar h*n sitt förhållande som h*n dessutom är olycklig i men stannar för sina barn (och tryggheten tror jag).
visst kan jag känna att det är en stor egoboost men jag kommer inte lämna min partner som jag sa till h*n och som jag känner i dagsläget... sen vet man inte vad framtiden vill men det var ju smickrande iaf..
ville bara skriva av mig då jag inte kan berätta detta för någon.