• JETS

    Vi som fick 3:an september 2012

    Fortsättningstråd "vi som väntar tredje i september"

    Kanske dags att hamna i rätt kategori i forumet då vi inte är gravida längre.


    ♥ Emil 040207 ♥ Tilda 050906 ♥ BF 120831 ♥
  • Svar på tråden Vi som fick 3:an september 2012
  • JETS

    Toppen!

    Här firar vi dubbelt idag, dels farsdag och även förlovningsdag. Mys..

  • JETS

    Tack! Kvällen blev kanon. Sambon uppvaktade mig med blommor och en spa vistelse med ansiktsbehandling. Ska bli härligt. Och vi uppvaktade tillbaka med kalsonger, örngott, mugg och tårta

    Börjar bli lite nervös inför i morgon. Vi ska ta tåget jag och Linus till Göteborg för att gå på kurs. 50mil hemifrån med övernattning känns jätte läskigt...

  • Sladdis12

    Oj, vad kul att komma iväg på kurs!! Ska du ha med dig Linus hela tiden då eller har du ngn som hjälper dig i G-Borg?

    Trevlig resa!!!

  • JETS

    Nä, jag är själv, det får bära eller brista. Jag har införskaffat en sjal och i den sover han som en stock. Så jag hoppas han håller sig, men som sagt får han bara mat, torra blöjor och vara i famnen så brukar han vara lugn.

  • Sladdis12

    BVC idag - 5500 g o 56 lång! Kurvan spikrakt uppåt! Börjar med sempers magdrp idag med förhoppning om lite lugnare kvällar o nätter! Lilla magen verkar inte tycka om all mat som lilla fröken stoppar i sig!

  • Greifing

    Jag har också hittat hit nu  

    Livet rullar på i otrolig fart! Stella blir 3 månader på lördag. :) På tisdag ska vi ta första sprutan, samt mäta och väga.

    Ammar gör jag fortfarande, tur så gick min mjölk till sig! en period så trodde jag att det var slut!
    Hon vägrar flaska och napp! Är en väldigt glad och nöjd tjej annars  
    Sover gudomligt på nätterna!

    Hur mår ni?  


  • JessikaSv

    Vår fina Ludvig är två månader idag. Sjukt vad tiden flyger fram... Tyckte precis att jag hade värkar och vi åkte in och födde barn. Men så mysigt det är! :)
    Han har blivit snorig och det är jobbigt främst på nätterna med matning och luften i näsan. Började lätta nu, men tror han fått en ny omgång för nu rinner näsan igen på honom. Stackarn. Annars njuter vi mest, han är ett väldigt nöjt och lugnt barn, hoppas det håller sig så. Försöker att ta tillvara på dagarna så gott det går, vi skall ju inte ha fler småttingar nu. Så jag passar på att njuta och snusa på vår bebis så mkt det går när de stora barnen är i skolan. :) Usch, lite vemodigt känns det allt att det är "sista gången" man är med om detta liksom. :)

Svar på tråden Vi som fick 3:an september 2012