• Lilleman01

Vill bli tagen med strap-on.

Hej!

Det finns säkerligen trådar som tar upp just detta ämne, men jag som kille vill likväl starta denna och beskriva mitt problem (eller ämne).

Jag lever i ett helt fantastiskt förhållande med min tjej, vi är förlovade och har ett bra sexliv. För egen del skulle jag vilja pröva på lite annorlunda grejer, men jag är osäker på hur hon reagerar. Vi har, förutom traditionellt sex, även sex i duschen och prövar då på lite annorlunda ställningar och grejer. Jag skulle för egen del vilja bli tagen i tvåan av henne och då med en strap-on. Denna fantasi har vuxit fram den senaste tiden, men jag har inte vågat fråga då hon inte är den typen riktigt och jag är rädd att hon ska få någon konstig uppfattning om mej. 

Så, vad tycker ni om detta? Vad ska jag göra och hur? Hur har killar i era förhållanden gjort och hur har själva grejen fallit ut? Är det något värt att testa? 

• Svar på tråden Vill bli tagen med strap-on.
  • Juvina

Du kan ju fråga henne lite försiktigt först vad hon tycker om det så ser du vart hon står.

• Lilleman01
    Juvina skrev 2012-11-11 17:06:10 följande:
    Du kan ju fråga henne lite försiktigt först vad hon tycker om det så ser du vart hon står.
    Det lär jag nog göra, bara jag får mod till mig. Är bara så rädd att hon ska tycka jag är konstig, hur försiktigt jag än lägger upp det. 
  • Anonym

börja med att köpa en dildo "åt henne" som du leker i henne med
    sen i tvåan
    o sen när hon vant sig
    blir det lättare
    att få den i dig
    o så småningom köpa en strapon

• Lilleman01
    Anonym skrev 2012-11-11 17:26:14 följande:
    börja med att köpa en dildo "åt henne" som du leker i henne med
    sen i tvåan
    o sen när hon vant sig
    blir det lättare
    att få den i dig
    o så småningom köpa en strapon
    Kanske inte helt otänkbart. 
  • Ozzy30
    Lilleman01 skrev 2012-11-11 18:07:53 följande:
    Kanske inte helt otänkbart. 

Tänkte samma sak för två år sedan, funderat länge på det, köpte en strapon... Men trotts att jag frågat och föreslagit det så har den aldrig används. Ni tjejer som gillar pegging. Vad ger det er? Ni som inte gillar. Varför?
  • Lilleman01

Har ej testat än. Blir dock mer och mer eggad, men vågar inte fråga. Hur ska jag lägga upp detta?

• lilja87

Min sambo köpte en strapon häromdagen som han vill att jag ska använda på honom :) inget konstigt med det. Analsex är jätteskönt.

• Anonym (Tagen i 2:an)

Fråga! Min fru har tagit mig flera ggr med strap. Oerhört sexigt och skönt!

• Anonym (tjej)

Min sambo är rätt pervers av sig och vi gör alla möjliga kinky saker.
    Men när det kommer till tvåan är jag rätt konservativ...
    Om han skulle fråga mig om jag kunde ta honom med en strapon skulle jag tycka att det var jätte jobbigt. Jag skulle känna mig frukansvärt DUM av att göra det..... Det skulle nästan kännas förnedrande.

Det är vad JAG känner. Arbetar däremot på ett företag som säljer sexleksaker och vet att MÅNGA gillar pegging och det är ingenting jag säger någonting om.

Men jag personligen hade som sagt tyckt det varit jobbigt då jag skulle känna mig fånig. 

• Finis

Börja med en buttplugg eller nått? Gillar hon analsex och stimulans? Be henne börja med ett finger kanske när hon suger dig. Arbeta upp till det. Hon kanske han nån dildo som är nästa steg osv.

• LottaLB

GIllar din sambo att pröva lite annorlunda ställningar i duschen kanske du smyga med en liten strap-on nästa gång. Testa denna: www.oliverocheva.se/produkt/vattentat-strap-on-for-nyborjare/, verkar vara perfekt för din situation. Iofs inte testat själv men är det i duschen hon är som mest villig att testa nya saker kan den kanske vara något ;) 

• MrKlister

Får du ta henne i tvåan, eller har ni pratat om det?
    Du kan väl föreslå det, och om du har tur Flört så ställer hon som villkor att du får ta henne i baken, bara om hon får göra det på dig först...

• Anonym

Kommunicera. Gillar hon ens någon form av anala lekar? Tillåter hon att du leker med henne analt och tvärtom? Om hon inte alls gillar att leka med dig i den regionen kan det nog bli svårare att få henne att vilja strappa dig. Mitt råd blir nog att helt enkelt ta det i lagom takt. Låt henne testa med fingrar på dig och sen dildo/buttplug.

Jag har bara strappat en kille och det var han som berättade om sin fantasi. Hade aldrig någonsin tänkt tanken innan, men heck, värmde upp till det efter mer funderande. Ibland behöver man få tid att vänja sig vid tanken och själv börja tända på den eller åtminstone bli nyfiken nog. Det visade sig vara något jag gillar. Det är intimt och var för mig något av en maktkick. Vill gärna testa det fler gånger.

• Ozzy30

Fortfarande strap-oskuld.... Borde finnas fler/ många tjejer som funderar eller vill testa mer, eller?

• varmodig
    Lilleman01 skrev 2012-11-11 16:59:58 följande:
    Hej!

Det finns säkerligen trådar som tar upp just detta ämne, men jag som kille vill likväl starta denna och beskriva mitt problem (eller ämne).

Jag lever i ett helt fantastiskt förhållande med min tjej, vi är förlovade och har ett bra sexliv. För egen del skulle jag vilja pröva på lite annorlunda grejer, men jag är osäker på hur hon reagerar. Vi har, förutom traditionellt sex, även sex i duschen och prövar då på lite annorlunda ställningar och grejer. Jag skulle för egen del vilja bli tagen i tvåan av henne och då med en strap-on. Denna fantasi har vuxit fram den senaste tiden, men jag har inte vågat fråga då hon inte är den typen riktigt och jag är rädd att hon ska få någon konstig uppfattning om mej. 

Så, vad tycker ni om detta? Vad ska jag göra och hur? Hur har killar i era förhållanden gjort och hur har själva grejen fallit ut? Är det något värt att testa? 
    Min fru och jag har väldigt bra kommunikation med varandra och vi började med att ta upp "känsliga" saker på lite skämt först som man till en början sökte en reaktion på hos sin partner. Kommunikationen ledde till slut att vi ville bejaka varandras lustar med allt som vi njuter av. Idag är vi t.o.m. ett binyfiket swingerspar där det mesta är möjligt att prova. Min fru som förut sade att det skulle vara äckligt att älska med en annan kvinna har totalt ändrat uppfattning när hon provade på att ha sex med en tjej och idag vill hon helst älska med minst tre i sängen och hon är heltänd på tjejsex och vill gärna se mig älska med en annan kille framför henne.
  • Anonym (kille)

att få en tjej att ta mig med strapon är en av mina högsta drömmar. men det verkar inte vara det lättaste o få till.
    är även jättenyfiken på en trekant med ett bipar skulle ju vara hur mysigt som helst.  

• Anonym (kille)
    Anonym (absolut) skrev 2013-01-27 13:54:36 följande:
    Försök prata med henne, jag skulle själv absolut kunna tänka mig att sätta på en kille med strapon! 

du skulle ju kunna få testa på mig då. hihi
  • Anonym (kille)
    Anonym (absolut) skrev 2013-02-02 17:34:57 följande:
    hihi ja så gärna så! då skulle du se en lycklig kille!
  • Anonym (kille)
    Anonym (absolut) skrev 2013-02-02 17:34:57 följande:

skicka ett mail på [email protected] då blir jag jätteglad. 
Svar på tråden Vill bli tagen med strap-on.