• Lizz89

Ang ultraljudsmonitor/doppler.

Köpte en ultraljudsmonitor ifrån billiga tester som jag fick hem nu i veckan.. Efter om och men så hittade jag bebisen =). lyssnade idag igen och hittade bebisen återigen =). Nu till min fråga: När registrerar dopplen hjärtslagen?? När ja hör bebisen så kommer det ej upp några siffror alls.. Är de för tidigt?? Är i vecka 9+6 idag.

• Svar på tråden Ang ultraljudsmonitor/doppler.
  • Momalicious

Du är säker på att det inte är dina egna hjärtljud du hör då? Är ju extremt tidigt.

• Lizz89

Nej är helt säker på att de är bebisen., kan ju vara längre gången men enligt mina beräkningar så är jag i vecka 9+6 idag. Sett på youtube folk som hört i denna veckan. Till o med tidigare. Filmade så man hör ljudet väldigt väldigt svagt.

• hangonasec

Jag hörde i v.9+5. Hade en sonoline Doppler med lcd skärm som min BM också har. Den räknade hjärtslagen och visade ca 148 i genomsnitt. Lätt som en liten galopperande häst

• Lizz89

De va 100% bebisen ja hörde då ;) har hört sen dess och i ca 2 veckors tid har de synts på displayen med ;) i morgon är de nupp test:)

• hangonasec
    Lizz89 skrev 2012-11-27 21:33:00 följande:
    De va 100% bebisen ja hörde då ;) har hört sen dess och i ca 2 veckors tid har de synts på displayen med ;) i morgon är de nupp test:)

Härligt, lycka till! Blir det majbebis? Själv är man i v.24 men det känns fortfarande som ingenting alls konstigt nog
  • Lizz89

Tack desamma ;) ja enligt mina beräkningar så blir de juni bebis ;) fast de kan ju ändras efter i morgon hihi.. Är det din första??

• hangonasec

Japp, första och nog enda. Kanske ändrar mig när allt är klart och jag har mitt hjärta i famnen men tror inte det. Fick foglossningdeluxe i v.10 och sitter i rullstol utanför lägenhetens väggar sedan v.16. Meeeen man ska inte klaga ärligt talat var det jobbigare att vara konstant illamående i början. Hur går det för dig? Första?

• Lizz89

Ok låter jobbigt.. Känner en som också hade svåra foglossningar. Inge kul de där. Själv mår ja toppen, inge illamående lr något. Peppa peppa. Detta är andra barnet ;)

Svar på tråden Ang ultraljudsmonitor/doppler.