Nu tar jag snart mitt liv.. H-OCD eller förnekelse?
Någon om hört talas som H-OCD ( Homosexual OCD)dvs. tvångstankar om att man skulle vara gay.
jag skulle behöva hjälp.. orkar inte er nu seriöst.. jag tvivlar tänker tänk om , tills jag är helt matt.. Nu har jag kommit till den punkt där jag tänker snart ge upp helt..
Snälla svara inte i still med " Ja men du är nog lesbisk" de triggar bara tankarna "TÄNK OM" ännu mer..
ni som har erfarenhet av OCD, låter detta som HOCD?
jag e inte säker på om det fortfarande är hocd för nu tänder jag ju på tankarna!!!. Jag vet inte vad jag vill längre, jag tvivlar allt. tänk om jag faktiskt är homosexuell? (Inget fel alls med homosexuella, det bara inte känns rätt för mig ..
I början var tanken på samma sex- sex skit äcklig, nu tänder jag ju på det det pirrar i kroppen !!
Jag har förlorar min attraktion till män totalt sedan dessa tankar dök upp.. tänk om de är beviset? tänk om jag faktiskt ljuger för mig själv? tänk om jag faktiskt är gay!? Det känns så feeeel..
JAg vill inte vara gay! men tänk om jag är rädd bara för jag vägrar acceptera de?
Någon som har hört talas om HOCD, som vet skillnanden mellan det och gayförnekelse..
Jag orkar verkligen inte mer , jag gör seriöst inte det snart.. tänk om jag är gay fast jag inte tycker de känns rätt? Vill ju vara med en man inte en kvinna!! ( tänk om ja ljög nu) !!!! GAH ja blir tokigt .. snälla hjälp.!
JAG VILL INTE VARA MED EN TJEJ; men TÄNK OM :'(