• Göteborgsbruden

Bra förskola i Majorna Göteborg?

Jag och maken bor just nu i Kortedala men har börjat söka ny lägenhet, först och främst här men maken skulle inte ha något emot Majorna.
    Det jag oroar mig för dock är ju förskola, finns det några bra där? Är ju så van vid våran som är riktigt bra så det tar emot att flytta. Sen oroar man ju sig för att barnen då de ju har sina kompisar och så, dom är för övrigt snart 3 och 4 år.

Men är lite småsugen på att flytta ändå så jag skulle gärna höra era erfarenheter.

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Lillebror BF 28/1 2013 ♥¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Bra förskola i Majorna Göteborg?
  • Tuvis0806

Min dotter går på standargatan och vi är supernöjda finns småbarnsavdelning 1-3 där min dotter går och 3-5 år!

• Göteborgsbruden

Oh, tack för svar! Jättetacksam!

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Lillebror BF 28/1 2013 ♥¸.?°´¯)
  • Vilmagbg

De flesta föräldrarkooperativa förskolor  har färre barn i sina barngrupper än på de kommunala. Har ni möjlighet att göra en arbetsinsats då och då så kanske denna form är ngt för Er. På förskolan där jag arbetar har vi 17 barn och är 3,5 personal. I Linné och Majorna finns många förskolor som drivs som kooperativ så kolla om det finns någon i närheten av där ni ska bo. 

Svar på tråden Bra förskola i Majorna Göteborg?