• Anonym (Helt förstörd)

Helt förstörd! Vill bara dö... Bilder på mitt underliv..

Jag har fött tre barn och väntar vårt fjärde... Jag har aldrig viljat titta på mig själv, tycker inte om min kropp. Ikväll kände jag som en knöl/ leverfläck som vuxit. Kände med handen, ville se vad det var. Har nog inte tittat på mitt underliv sedan tonåren.. Tog mod till mig, och tappar spegeln i golvet. Jag är i chock, gråter och vill bara dö!!! Jag har tidigare sökt hjälp pga kronisk underlivs svamp, då underlivet känts skrovligt. Läkaren säger att jag ser fin och normal ut. De jag fick se ikväll, får mig att vilja kräkas, vilja skära sönder mitt underliv. Hade en helt annan bild av de yttre där nere. Min bild var som bild nummer 1, men verkligheten var bild nummer 2. Vad ska jag göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-12 21:48
    Bilderna gick inte att ladda upp via mobilen, laddar upp dem i morgon tisdag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-13 12:57
    BILD PÅ SIDAN 5, inlägg 47 och 50.

Första bilden, är så jag trodde att musen såg ut, den blir bara så "slät" när jag drar i klitoris kappan uppåt.

På bild 2 är hur den ser ut helt orörd.

LIka med förjävlig!!!! Enligt sjukvården är den fullt normal.

• Svar på tråden Helt förstörd! Vill bara dö... Bilder på mitt underliv..
  • Anonym (Helt förstörd)

Bild1

• Anonym

Acceptera att det är så du sr ut?
    Vad spelar det för roll? 

• Anonym (Helt förstörd)

Går inte att ladda upp bilderna från mobil, får försöka från datorn i morgon. Om jag orkar kliva upp, helt förstörd, helt knäckt

• Anonym (Helt förstörd)

Acceptera, nej! Att mina ammande bröst och töjda mage hänger kan jag acceptera, men att underlivet ser ut som veckad hud, nej

• Anonym
    Anonym (Helt förstörd) skrev 2012-11-12 21:46:45 följande:
    Acceptera, nej! Att mina ammande bröst och töjda mage hänger kan jag acceptera, men att underlivet ser ut som veckad hud, nej

Varför? För vem visar du upp det?
  • VickyHurtig

Jag kanske är trög, men jag fattar inte vad det är som gör dig så upprörd. Var det fläcken som vuxit o du tror att det är nåt farligt?

• Unex

Har du fysiska problem med ditt underliv pga hur det ser ut? Till exempel att det gör ont vid sex eller att det är svårt att föra in mensskydd? Annars tycker jag du kan vara nöjd som det är. Även om det kanske kan vara svårt.

• Anonym (Helt förstörd)

Jag har aldrig vågat visa min man, utifall att jag såg sådär hemsk ut. Har alltid lampan släckt vid sex. Vill kunna sära på benen och bjuda in honom. Hur ska jag kunna få hjälp av sjukvården

• Anonym (Helt förstörd)
    VickyHurtig skrev 2012-11-12 21:48:34 följande:
    Jag kanske är trög, men jag fattar inte vad det är som gör dig så upprörd. Var det fläcken som vuxit o du tror att det är nåt farligt?

Underlivet.... Fick se det för första gången sedan tonåren. Nu efter tre Vaginala födslar. Det var det hemskaste jag sett. Hade jag varit man, hade jag spytt
Svar på tråden Helt förstörd! Vill bara dö... Bilder på mitt underliv..