Överlycklig! Kondylomen borta på 1 vecka!!!
Hej! För ungefär en vecka sedan hittade jag en tråd här på FL, som handlade om hur man får bort kondylom på 1 vecka med hjälp av äppelcidervinäger. Trött som jag var på min kondylom gick jag och köpte äppelcidervinäger, bomullsbollar och trosskydd och satte igång proceduren.
Man skulle alltså dränka bomullsbollen i äppelcidervinäger och på något sätt klämma fast den på det kondylomdrabbade stället, och ha bollen där i ett par timmar. Det sved litegrann, men inte alls farligt. Efteråt duschade jag av mig och smörjde in underlivet med olivolja. Dagen efter skulle jag göra om samma sak, men då det sved något FRUKTANSVÄRT så fort jag duttade lite med vinägern, så struntade jag i det, och har nu istället smort med enbart olivolja 1-2 gånger om dagen i 4-5 dagar.
Idag, alldeles nyss faktiskt, satt jag på toa och skulle i vanlig ordning smörja med olivolja, och kände att det sved lite. Jag kände med fingrarna och vad känner jag? VÅRTORNA ÄR BORTA! Från att ha ca 20 st till att ha kanske 3 pyttesmå, på så kort tid!!! Jag är just nu världens lyckligaste tjej! Ska fortsätta smörja med olivolja i ett par dagar till så förhoppningsvis är allting borta om några dagar!
Jag vill tacka tjejen som la upp tråden: www.familjeliv.se/Forum-4-46/m57903126.html
Jag vet inte om det var äppelcidervinägern som jag endast hade på EN gång, eller om det var olivoljan, eller om jag helt enkelt haft vårtorna såpass länge (7 månader) att de faktiskt ramlade bort av sig själva, men något är det och jag är JÄTTEGLAD!
Tjejer och killar, har ni kondylom och inte vill/vågar köpa medel som wartec eller frysa/bränna bort vårtorna, testa detta! Mycket billigare och det ger faktiskt resultat!!!
(Jag vet att det inte tar bort själva viruset, men vårtorna som gör att man känner sig äcklig försvinner iallafall!!!)
LYCKA TILL!!!