• Äldre 13 Nov 15:01
    469276 visningar
    389 svar
    389
    469276

    Har haft sex med min dotters pojkvän för 2a gången, hjälp! vad och hur ska jag förklara att det var ett misstag?

    Jag skrev ett långt inlägg som förklara min situation för ett tag sen här: www.familjeliv.se/Forum-3-102/m67114845.html
    (Lite sammanfattat, jag är ensamstående bor med mina 2 döttrar samt pojkvän till min dotter bor med oss också, jag har sett honom naken lite då och då och började fantisera samt börja gilla honom, varje gång jag såg honom så fick jag upp konstiga och sjuka ''bilder och tankar''.)

    Nu är det så att nånting gick helt fel och jag och dotterns pojkvän har legat med varandra för andra gången nu, jag vet att det är sjukt samt det värsta en mamma kan göra mot sin dotter men alla gör misstag. Andra gången vi  hade sex var för en vecka sen ca då jag och killen låg i sängen så kom min dotter hem från en tjej-kompis födelsedagsfest, hon kom in i rummet och såg vad vi höll på med. Jag fick en black out visste ej vad jag skulle göra samt blev stressad och kände mig äcklig samt ''dålig''. Min dotter blev så förstörd att hon börja skrika och gråta rakt ut och kalla mig för massa saker, jag försökte lugna henne men hon kalla mig hora gång på gång. Killen tog på sig kläderna fort och gick ut ur rummet. Min dotter blev helt förstörd efter den kvällen, jag som är hennes mamma krossade hennes hjärta. Efter den kvällen har jag inte sett henne då hon rusa hem till sin pappa och har ej kommit tillbaka. Jag har sån ångest, illamående samt känner mig äcklig efter den kvällen. Vet inte vad jag ska ta mig till, vad ska jag göra? hur ska jag förklara för henne? hur ska jag be om förlåtelse? Snälla behöver hjälp :( mår inte bra alls nu. Inga moraltanter nu jag vet att det jag gjorde var fel samt ett STORT misstag av mig. Borde aldrig gå såhär långt. Ni behöver inte klandra mig jag mår dåligt tillräckligt. Behöver hjälp samt tips på vad och hur jag ska göra nu. Dottern vägrar svara på mina samtal, hon är helt förstörd. Hon svarar inte på pojkvännens samtal heller samt vägrar träffa oss.

  • Svar på tråden Har haft sex med min dotters pojkvän för 2a gången, hjälp! vad och hur ska jag förklara att det var ett misstag?
  • Äldre 13 Nov 15:03
    #1

    Kalla mig moraltant om du vill, men vad f*n tänkte du på??!! 

  • Äldre 13 Nov 15:05
    #2

    Så du gjorde om samma misstag två gånger. Frågan är om du ska prova en gång till, du vet tredje gången gillt. Det kanske är så att det är du och han som ska leva ihop.

  • Äldre 13 Nov 15:06
    #4

    Det blir nog svårt att fixa..
    Låt henne vara ifred. Sen får tiden utvisa.

  • Äldre 13 Nov 15:06
    #5

    Om vi säger så här, hade min mamma gjort en sådan sak mot mig så hade jag aldrig kunnat förlåta henne och jag hade dessutom aldrig pratat med henne igen..

  • Äldre 13 Nov 15:07
    #6

    Tror faktiskt att du aldrig kommer att bli förlåten.
    Lämna henne ifred och packa hennes saker o be hennes pappa hämta dem, för allvarligt talat så hade de varit min mamma hade jag aldrig pratat el träffat henne igen.
    Du har nog sumpat dina chanser....

  • Äldre 13 Nov 15:08
    #7

    Låt henne vara. Båda två.

  • Äldre 13 Nov 15:09
    #8

    Du kan aldrig förklara något sånt med att det var ett misstag, för det var det inte, du gjorde det med flit. Du kan skriva ett brev till henne och be om ursäkt . Berätta för henne att du varit en rutten mamma men att du vill ha en andra chans

  • Äldre 13 Nov 15:12
    #9
    Söder73 skrev 2012-11-13 15:09:16 följande:
    ...Berätta för henne att du varit en rutten mamma men att du vill ha en andra chans
    I det här fallet låter det mer som ts behöver en tredje chans Flört
  • Miss P71
    Äldre 13 Nov 15:12
    #10
    malinstlm skrev 2012-11-13 15:03:37 följande:
    Kalla mig moraltant om du vill, men vad f*n tänkte du på??!! 
    tror inte hon el han tänkte. Jag blir inte förvånad då det inte är första gången jag hör sådan här historia.
  • Äldre 13 Nov 15:14
    #11
    Miss P71 skrev 2012-11-13 15:12:55 följande:
    tror inte hon el han tänkte. Jag blir inte förvånad då det inte är första gången jag hör sådan här historia.
    ..ännu mere skrämmande...
    Stackars, stackars dottern! 
Svar på tråden Har haft sex med min dotters pojkvän för 2a gången, hjälp! vad och hur ska jag förklara att det var ett misstag?