• mjaw

Ewas utbildning

hej!

jag vill varna alla för Ewas utbildning i östersund.

den utbildningen suger, man betalar hur mycket som helst sedan får man inte ens jobb.

hon betalar kända bloggare för att skriva bra saker om hennes utbildning..

men gå inte på den utbildningen för ni kommer att ångra er.

dålig lärare som inte kan nånting om hudvård. och som bara gör reklam för sina dåliga produkter,

inte bra
  • Svar på tråden Ewas utbildning
  • La Lola

Vad är det för utbildning? "Ewas utbildning" säger ju inte så mycket....

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Scary

Finns ingen utbildning som garanterar jobb efter avslutande...

• SoStylish
    Scary skrev 2012-11-13 18:54:19 följande:
    Finns ingen utbildning som garanterar jobb efter avslutande...
    Det var lite dit jag ville komma också...
  • mjaw
    SoStylish skrev 2012-11-13 23:34:43 följande:
    Det var lite dit jag ville komma också...
    Jag rekomenderar inte ewas utbildning! Jag har gått den och ångrar verkligen att jag inte gick nått mer serieöst!
  • Billig trevnad
    mjaw skrev 2012-11-14 01:34:36 följande:
    Jag rekomenderar inte ewas utbildning! Jag har gått den och ångrar verkligen att jag inte gick nått mer serieöst!
    Hur kommer det sig att du gick den? Vad fick dig att tro att det där var seriöst och kunde leda till jobb?
  • SoStylish
    mjaw skrev 2012-11-14 01:34:36 följande:
    Kan du inte beskriva lite om vad det var som gjorde att utbildningen var så dålig? 
  • mjaw

nej för att man betalar 35 000 och sedan så lär man sig ingenting.
    dom är ju bara amatörer.

DOM LURAR SINA ELEVER..

en varning för er som vill gå på den utbildningen.

och om dom säger skriv under pappret för att bli återförsäljare för rosenserien.

SÅ GÖR DET INTE.. UTAN KONTAKTA ROSENSERIEN OCH KÖP FRÅN DOM ISTÄLLET

• mjaw
    Severus skrev 2012-11-14 13:59:12 följande:
    Enda anledningen var kanske att TS inte fick jobb?
    ja vadå? klart att man måste få jobb när man har betalat så mycket.. eller vad tycker du miss perfekt?
  • Sunshine808
    mjaw skrev 2012-11-20 13:53:35 följande:
    ja vadå? klart att man måste få jobb när man har betalat så mycket.. eller vad tycker du miss perfekt?
    Vet du hur mycket en vanlig högskoleutbildning kostar, får alla de som går på högskolan jobb?
  • La Lola
    mjaw skrev 2012-11-20 13:53:35 följande:
    Hur menar du nu?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • So Cal
    Sunshine808 skrev 2012-11-20 13:56:41 följande:
    Vet du hur mycket en vanlig högskoleutbildning kostar, får alla de som går på högskolan jobb?
  • Scary

Om man ska få jobb efter utbildning, så varför har vi så många arbetslösa akademiker i Sverige? En högskole/universitetsutbildning kostar multum...

• Severus

Jag har över 300.000:- nedlagt på utbildning
    Vad har du TS?
    Miss perfekt

• andrea sierra

jag tycker att det beror från person till person och vilka mål man har. själv har gått spa-hudvårdsterapeut hos ewas utbildning ocg har lär mig så mycket, har laggt mycker eget arbete själv. efter utb har jag jobbat på spa vida vyer(hotel södraberget) och har en salong hemma. har många nöjda kunder. så nu ska satsa på ett lokal där jag kommer att öppna min salong. var klart nov 2010

• madicken1

OCH VEM HAR BETALAT DIG? SÅ LÖJLIGT ATT SMUTSKASTA PÅ DETTA VIS. REN AVUNDSJUKA SKULLE JAG VILJA SÄGA !

Svar på tråden Ewas utbildning