• minignagarn

Docka med mjuk kropp, vart hitta??

Dottern (snart 5) äälskar att leka med sin docka och allt det innebär. Letar febrilt efter en ny fin nu i julklapp då hennes är rätt gammal och sliten.
    Hittar dock bara hårda dockor. Hon har en hård som hon har i badkaret men är sådär intresserad av den, den hon gillar mest är mjuk men hårda ben och armar och ja huvudet förstås.
    Så, vart hittar jag en
    -mjuk docka men hårda armar/ben
    -helst utan tillbehör (vi har allt!!)
    -ska va bebis, inte *stor* docka
    -helst lite tyngd i
    -inte svindyr
    Finns det? :D

Nån???

• Svar på tråden Docka med mjuk kropp, vart hitta??
  • Lajkie

Vi köpte en på Coop för flera år sedan.
    Fast våra döttrar gillar helhårda dockor.

Såna du menar finns väl på toys r us?

• minignagarn

Kollat deras hemsida, eller ja BR, men de är väl typ samma, hittar ingen sån :(
    Får åka till butiken, de kanske har fler i butik!?!?

• Catbride

Baby Annabelle har rätt mjuk kropp, dock ett hårt innanmäte då dockan kan jollra, gråta å sova. Så batteriet sitter i magen.

• u77

ahh såg nu att det skulle vara mjuk kropp men hårda armar och ben...missade det...sorry...det är det inte på Rubens barn dockorna...men de är fina tycker jag :)

• minignagarn

Kollade Rubens.. nmja, den är ju helt mjuk, och hon vill ha mer bebis, dessa va "lite äldre".
    Hittar heller inget pris!?
    Men tack snälla!

• fortsätt paddla

Favoritar, så jag hittar och kan kolla på datorn sedan. Jag tror det är något liknande dom köpt in på tvååringens fsk. Hon älskar dom.

• minignagarn
    u77 skrev 2012-11-13 22:00:09 följande:
    ahh såg nu att det skulle vara mjuk kropp men hårda armar och ben...missade det...sorry...det är det inte på Rubens barn dockorna...men de är fina tycker jag :)
    Ja, de va jättefina :)
Svar på tråden Docka med mjuk kropp, vart hitta??