• sassa1982

vecka 14+5

Hej på er alla gravida där ute!
    Som sagt är i vecka 14+5 o har haft en väldigt trasslig graviditet hittills, med störtblödning, men fick veta allt var ok, bara ett blodkärl som spruckit! Mått illa som fan, uppe o kissar på nätterna osv osv.
    Har två barn sen tidigare o har haft normala graviditeter med båda två, inte ens mått illa!
    Nu mår jag dock inte illa längre försvann för någon vecka sen. Men e ff uppe o kissar på nätterna o har ont i brösten, ändå går jag o tror jag inte är gravid ( tycker inte jag börjat få mage) ville bara skriva av mig lite, men finns här någon som oxå vill dela med sig så gärna!
    Lycka till där ute

• Svar på tråden vecka 14+5
  • mikaela1978

Jag är i v14+4 idag och denna gravidteten är inte alls lika mina andra Obestämd. Ont i brösten som jag vet inte vad,trött som fasiken fortfarande och mår illa av och till under dagarna och ibland spyr jag både mårgon och kväll...blä!!

Har också gjort flera vul och sen kub testet i förra veckan...har haft 3st missfall räknat från september -11 och det senaste i v8 i slutet av januari -12. Efter det funkade inte systemet utan fick oregelbunden mens och ägglossning. Sen sa vi att skiter i det nu och höll på att planera våra bröllop....plussade strax efter Skrattande

Men jag känner mig verkligen supergravid!! Magen kan jag dessutom absolut inte dölja!! Tungan ute

Men oron över att nåt ska gå fel finns fortfarande där och jag kan inte njuta fullt ut....just nu vill jag bara att liten ska börja puffa och sparka så att jag känner det Glad Lycka till!!         

Svar på tråden vecka 14+5